Ik ben Tessa, 21 jaar en woon in een appartement op de 3de verdieping met balkon in Amsterdam. Recentelijk had ik nog een poes, een burmees, van 14, die ik na een jaartje weer terug heb gegeven aan mijn moeder. T is een schat van een beest, maar vooral ook door dr leeftijd wilde ze alleen maar kroelen en knuffelen en omdat ik gewoon fulltime werk, kon ik haar die aandacht niet geven. Ze komt al van mijn moeder, dus aanpassen is geen probleem. Sterker nog, ik denk dat ze gelukkiger is bij mijn moeder.
Maar goed, ik wil graag wel een kat, ben echt een catperson. Studeer ook dierenartsassistente

Ik zat te denken om een kitten te nemen, die kan dan wennen aan een balkon en aan het feit dat ik niet 24/7 thuis ben. Zat zelfs eigenlijk te denken aan 2 kittens, zodat ze zichzelf ook kunnen vermaken, wel famillie van elkaar natuurlijk.
Ik wil graag weten of dit een verstandig idee is. Heb een konijn, maar die is gewend aan katten en red zichzelf prima(woont ook het grootste gedeelte in zn villa op het balkon). Mijn huisje is ongeveer 50 vierkante meter, de huiskamer van 26 vierkante meter en mijn slaapkamer (12 vierkante meter) en mijn keuken (8 vierkante meter) hebben ze altijd tot hun beschikking. Daarnaast mogen ze als ik mijn balkon catproof heb gemaakt natuurlijk ook op het balkon

lang verhaal, maar wil graag weten dat ik de juiste beslissing neem

Alvast bedankt!