bedankt voor de snelle tips!
vooral dat forum is erg handig, ik ga even met mijn plantenboekje alles opzoeken, want daar wil ik zeker geen missers bij maken!
Ik had een advertentie op marktplaats zien staan, en daar heb ik op gereageerd. ze zijn 5 jaar lang bij dezelfde eigenaar geweest maar deze moest wegens tijd en ruimte gebrek nu kiezen om ze weg te doen. met pijn in zijn hart merk ik.
Ik krijg van hem alle spullen, dus daar ben ik heel blij mee. vooral omdat ze dan hun eigen geurtjes e.d. bij zich hebben. ze zijn gewend om op 1 kattenbak te gaan, dus dat is ook erg handig.
De huidige eigenaren vertelde dat ze veel met voer hebben geëxperimenteerd, de katten hebben een duidelijke voorkeur voor bepaalde brokjes e.d.. haha, heerlijke eigenwijze beesten. Ik krijg van hen een lijstje met merken wat ze lusten,dus daar ga ik me dan voornamelijk op richten, en als ik voor mijn gevoel ander (beter) voer zou moeten geven dan inderdaad ff mengen met het voer wat ze nu krijgen.
de kabels inderdaad! daar had ik nog niet aan gedacht. En de hordeur is ook een goed idee, vooral voor als het weer wat mooier weer wordt, dan kan de balkon deur toch open.
ik ben gister bij de poezen gaan kijken en het grappig is dat ze behoorlijk goed zijn opgevoed, ze komen niet op het aanrecht en op de tafels e.d., maar je zal natuurlijk zien dat ze dat bij mij weer lekker gaan uitproberen

en dan komt die plantenspuit vast ook wel van pas
thanks!