Ik heb sinds kort en poes en had ervoor gekozen om haar twee keer per dag een beetje te geven. Vanaf het begin zat ze de hele dag te zeuren om eten. Soms even een dagje niet maar al ruim voordat ze eten kreeg werd ze al opdringerig. Kreeg ze eindelijk eten dan werd ze vraatzuchtig. Alsof haar leven ervan af hing

Ik besloot het bakje vol te gooien om te kijken wat er gebeurde. Ze zat te wachten tot ik naar haar bakje liep om eten erin te stoppen. Ik liet haar zien dat er nog eten in zat. De eerste dagen at ze erg veel (volgens mij wilde ze een volle bak ineens opvreten). Ze liep vaak naar het bakje om te eten omdat ze de bak niet in een keer op kreeg. Na een paar dagen kwam ze erachter dat ze het toch niet zo prettig vond om zo veel te eten. Ze eet nu af en toe een klein beetje en is een stuk rustger geworden. Een vol bakje is veel te veel voor een dag. Volgens mij heeft ze nu door dat ze niet perse hoeft te eten (voordat het weer weg wordt gehaald

Misschien hebben sommige mensen hier wat aan. Ik zelf wist nl. even niet wat ik er mee aan moest.