Ik wilde mezelf even voorstellen en laten weten dat ik en mijn vriend misschien over een tijdje 2 katjes in huis willen nemen.
Maar laten we beginnen bij het begin

Ik ben Carola en sinds 4 maanden woon ik samen met mijn vriend (Chris) in een mooie eengezinswoning. Mijn tropische visjes en kikkertjes zijn meeverhuisd maar ik mis het toch wel heel erg om katten om me heen te hebben. Bij mijn ouders thuis heb ik namelijk altijd katten om me heen gehad en ik weet niet beter dan dat er altijd een lief warm bolletje haar op mijn schoot nestelt zodra ik op de bank ga zitten.
Mijn vriend werkt veel, en ik ben veel thuis. Dus begint het katten-gemis best groot te worden.
Maarja, is ons huisje wel katten/kitten-proof? kunnen we alles wel betalen? (maandelijkse kosten, dierenarts etc.) en nog 1001 vragen.
Daarnaast vinden we beide blauwe russen waanzinnig mooie katten en komt de algemene karakter omschrijving heel erg overeen met het soort poes wat wij zoeken (rustig, kan af en toe alleen zijn, is speels etc.) Al zal het voor iedere kattenpersoonlijkheid wel wat verschillen.
Afijn, we zijn ons allebei lekker aan het inlezen op internet, praten er veel over met elkaar en andere katten eigenaren en hebben nog niet bijzonder veel haast om ze in huis te nemen. (al word de drang wel steeds groter bij het zien van allemaal lieve kitten foto's haha).
Groetjes, Carola & Chris