Kittens terug naar gezin?

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Darkrose
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2009 20:50

Kittens terug naar gezin?

Bericht door Darkrose »

Ik ga gewoon mijn verhaal hier neerzetten, degenen die graag een mening over mij als persoon willen geven ga je gang ; bedenk wel even dat je me niet kent en wie ben jij om over mij te oordelen?

Ik werk fulltime als juf in een groep 5/6. Een meisje uit mijn klas kregen jonge poesjes en enthousiast als ik was wilde ik er ook graag twee hebben. Ik ben vaak op 'kraamvisite' geweest en heb me erg ingelezen over de kittens. Sinds woensdag zijn ze nu bij me en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk vind .....

Ik maak me zorgen en voel me ontzettend verantwoordelijk. Ik heb nogal een druk sociaal leven en werk dus fulltime en ben bang dat ik niet de zorg kan bieden aan deze kleintjes die ze verdienen.
Ik kan het niet echt kwijt bij mensen want immers : Als je kittens krijgt dan vind je dat geweldig, lief leuk en schattig en wil je ze nooit meer kwijt. Ik voel dit helemaal niet zo!

Ik ben geen opgever en wil ook zeker niet de poesjes morgen al terug brengen. Ik ga het nog even aanzien maar wel mijn twijfels aangeven bij het gezin waar ze vandaan komen. Hoe ga ik dit brengen? Ik kan toch moeilijk aankomen met; Ik vind ze toch niet zo leuk als ik dacht, hier zijn ze terug?

Iemand tips, suggesties, rake opmerkingen?
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Kittens terug naar gezin?

Bericht door Camoth »

Had je niet toevallig net zo'n bericht op een ander kattenforum geplaatst? Daar zei je vanmiddag nog dat het alweer veel beter ging? :???: Snap het niet helemaal :?: :icon_shifty:
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com