# Juno en Smokey

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gesloten
Peachy
Huiskat
Huiskat

# Juno en Smokey

Bericht door Peachy »

Hey hey,

het is alweer een tijdje terug dat ik actief was, maar het is eindelijk zo ver: Nog 4 nachtjes slapen voordat mijn kleintjes komen :grin: Een broertje en zusje, Juno (katertje) is wit met rood (hele rode staart maar met 1 klein wit puntje) en Smokey (poesje) is zwart met wit, en haar hele kop is zwart met 2 witte oortjes en een witte kaak met een klein zwart sikje, en ze zijn zoooooo mooi ^_^

Voor hoever ik weet zijn alle voorbereidingen getroffen, kattenbak staat startklaar, heb hetzelfde voer in huis als wat ze daar krijgen, heb een net over de tuin gespannen zodat ze niet weg kunnen (ik woon nogal dicht op een drukke straat en midden in het centrum dus heb liever niet dat ze gaan zwerven) heb speeltjes, kattenmelk, snoepjes, vitamientjes, krabpaal, catnip en een verzorgingsset (borstel, vlooienkam, tekentang) Heb ook nog overal lekker fleecedekentjes neergelegd, want in het huis waar ze nu wonen liggen ze daar het liefst op. Ook ligt daar al een dekentje van mijzelf zodat hun geur erop komt, en natuurlijk heb ik een reismand en voerbakjes :smile:

Zijn er nog dingen die ik over het hoofd gezien heb misschien?
Samenwonend met lief Thomas en twee heerlijke kittens Juno en Smokey

viewtopic.php?f=5&t=18864
droppie2009
Huiskat
Huiskat

Re: Juno en Smokey

Bericht door droppie2009 »

Allerreerst gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten :D.

Ik denk dat je overal wel aan gedacht hebt hoor en anders schiet het je vast als de katjes er zijn weer wat binnen :D , veel plezier met de nieuwe aanwinsten
Groetjes Desiree
Snowy en Smookey
*Droppie* 25-06-2009/08-12-2009
*Snoopy* 19-05-2009/02-10-2009
Gesloten