Hechten

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
sabje
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2009 22:15

Hechten

Bericht door sabje »

hoi hoi

ik had een vraagje kan een kat zich aan een persoon vastklampen?? Ik ga namelijk weg voor 9 maand ik moet stage lopen in het buitenland en had na veel moeite een oppas voor hem gevonden en het ging daar dus helemaal niet volgens hun was ie de boel aan het tiraniseren en ik heb hem opgehaald en nu ligt ie lekker bij me net alsof er niks aan de hand is ..

dus vandaar dat ik nieuwsgierig was nu heb ik dus nog tot maandag om wat voor hem te vinden :'(
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Hechten

Bericht door Kattenbella »

Dat wel erg kortdag! Wat ging er mis, hoe lang is hij daar geweest, heeft het wel een kans gehad?
Natuurlijk is het vreemd voor hem en kan je niet verwachten dat het ineens goed gaat. Wat ga je doen als je geen oppas kan vinden?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
sabje
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2009 22:15

Re: Hechten

Bericht door sabje »

hee ja ik denk ook niet dat ze hem een kans hebben gegeven hij had een beetje mot met de andere twee katten. ik vindt het echt heel erg en had em vanmorgen gebracht..

ik heb nog een backup die ik gecontacteerd heb en hoop dat het dar wel goed gaat.

anders wil ik nog kijken naar een kattenopvang in de buurt

en als dat niet wil heb ik een heel groot probleem en is de kans dat ie weg moet groot :_( maar dat is wel het laatste wat ik wil dan ga ik nog liever dagen bij mijn moeder smeken dan hem wegdoen..
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Hechten

Bericht door Kattenbella »

Is het gelukt opvang te vinden voor je kat?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie