ik heet Helena en ben het baasje van Banjer en Smartie.
Smartie is bij ons gekomen doordat een vriendin hondsdol werd van de kittens die háár poes kreeg (uit een "oeps"-nestje).
De zoon van mijn vriendin ging niet super met de dameskittens om (bij de heren deed hij niks) en dus besloot ik om de dameskittens mee te nemen.Inmiddels is één van de 2 dameskittens herplaatst en heet nu Holy.Ze woont 2 straten verderop en Smartie komt er nu regelmatig op visite (de buren en ik hebben goed contact met elkaar).
Smartie heet bij binnenkomst al zo,toen we (mijn partner en ik) nog niet besloten hadden dat we haar zelf zouden gaan houden.Gister hadden we besloten haar zelf te houden en dus hebben we haar defenitief Smartie-Kuching genoemt maar haar roepnaam zal Smartie blijven.
(De andere kittens die bij vriendin verbleven hebben nu óók hun stekkie gevonden heeft ze tegen mij gezecht).

Nu heb ik een kat die Banjer heet die 20 juli 1 jaar word.Banjer die blaast nog veel naar Samrtie terwijl hijzelf jonger was toen hij iets minder als een jaar geleden bij ons kwam wonen

Zal het blazen naar elkaar te maken hebben met terretoruim bewaken enzo?Of moet ik me druk maken om andere zaken?
De oppaskatten die blazen óók naar haar.Of weten ze niet met de kitten om te gaan

Ze vallen elkaar niet aan als het gaat om echt vechten,maar het is meer blazen en sjagerijnig doen naar elkaar toe.
Banjer is een buitenkat en ik weet niet wat Smartie doen gaat.
Voorlopig moet die binnen blijven want ze heeft een voorpootje verstuikt (teengewricht).Advies van DA is komende week rust geven en zodra ze (Smartie) koorts krijgt dat hoger als 39 graden is moet ik metéén bellen.Nu zit ze op 38,5.Klimt en speelt gewoon,alleen gebruikt haar pootje iets minder.
Smartie zie je hieronder.Van Banjer heb ik nog geen recente foto kunnen maken.