Hij speelt, eet en drinkt inmiddels veel (eerst niet, hij had water maar dat dronk ie niet. Inmiddels heb ik kattenmelk en daar krijgt ie geen genoeg van), zoekt ons op sinds een dagje en wilt aandacht. Hij komt lekker bij me hangen en klimt op schoot. Zodra ik hem aanraak begint ie te knorren en wilt ie spelen. Precies zoals ik een kitten had voorgesteld. Alleen hij is nu wel heel ondeugend.. hij test alles uit. Ook terwijl ik dit typ moet ik hem non-stop in de gaten houden. Gelukkig slaapt ie ook veel, dus ik heb ook nog rust. Ook heb ik hem kunnen leren waar z'n bak is, dus dat is ook weer een zorg minder.
Ik had nog wel een aantal vraagjes:
- Soms lijkt het alsof ie om niks miauwt. Dan heb ik hem eten en drinken gegeven en is ie net klaar met spelen. Wilt ie dan gewoon wat aandacht?
- Hij knabbelt aan m'n planten, blijft z'n nagels in de meubels steken (terwijl ie dondersgoed weet waar z'n krabpaal is), vindt m'n laptop samen met z'n draden heel interessant en zo zijn er nog 100 andere dingen. Ik geef hem soms een tikje op z'n snuit, gooi er wat tegenaan zodat ie schrikt of til hem steeds weg, maar toch zoekt ie het steeds op. Wat kan ik doen?
Als ie zo'n bui heeft, wil ik het liefste dat ie gewoon lief gaat slapen.

Voor verdere tips sta ik open. Ik wil Erwin een zo fijn en veilig mogelijk thuis geven.
Hierbij trouwens een foto van hem.