Mijn kat laat mij niet slapen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Steffenie
Kitten

Mijn kat laat mij niet slapen

Bericht door Steffenie »

Ik heb twee katten Fluffie van 10 en Dushi van 2.

Mijn kat Fluffie houd mijn bijna elke nacht wakker omdat hij aan de deur zit te krabben.
het heeft geen zin om hem binnen te laten omdat hij dan aan het bed gaat krabben of aan de vloerbedekking (dit doet hij ook heel vaak).

ik ben nu al zo'n maand bezig hem op te sluiten in de badkamer als ik er wakker van wordt maar het helpt niet!! hij gaat dan in de badkamer op dingen kauwen.

Wat kan ik nog doen??

plantenspuit helpt niet.
Seraatje
Huiskat
Huiskat
Contacteer:

Re: Mijn kat laat mij niet slapen

Bericht door Seraatje »

misschien kan je hem eerst op je slaapkamer naar binnen laten, en als hij in slaap is gevallen, op bed of zo, ook gaan slapen,
of met em gaan knuffelen ik weet niet of het een knuffekat is?

Maar hij is duidelijk gefrustreerd om iets..weet je ook wat? misschien kan je hem iets geven voordat je gaat slapen, iets lekkers, en dan je kamer deur open laten, als ie dan aan je bed gaat krabben, hoe moeilijk het ook is,..negeren.
Een enkele kat in Huis maakt thuiskomen tot Thuis zijn
Leonie89
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: Mijn kat laat mij niet slapen

Bericht door Leonie89 »

heeft hij een lekkere krabpaal?? een plushe knuffel kan ook nog wel eens helpen..
en koop een hengeltje of laserlampje en maak hem daar helemaal gek mee s avonds.. misschien wordt hij dan moe en gaat hij s nachts slapen..
Plaats reactie