Ik heb vorige week donderdag een hele lieve kater van 5 jaar uit het asiel gehaald.
Hij had toen een ontstoken oogje waar pus uitkwam en de mevrouw an het dierenasiel zei dat het door verkoudheid kwam, binnen een paar dagen zou het over zijn.
Dat was ook het geval, zijn pus oogje is weg, maar vrijdag heeft hij overgegeven.
ik dacht misschien had de verkoudheid een samenhang ermee, of misschien kwam het omdat ik hem andere brokjes gaf, of stress ofzo?
Ik dus andere brokjes gegeven, dezelfde als wat ze in het asiel hadden, maar ik heb ze wel gemengd met andere brokjes, dat vond de verkoper van de dierenwinkel namelijk een goed idee om hem aan andere voeding te laten wennen.
zaterdag niks aan de hand, maar zondag ochtend kreeg hij ineens diarree.
maandag niks aan de hand, maar dinsdag ochtend dus weer diarree, en vanacht heeft hij weer overgegeven

Ik maak me een beetje zorgen, waar zou het aan kunnen liggen, kan het inderdaad ook gewoon stress zijn? Ik ga zowieso ook nog naar de DA, maar zou het fijn vinden als ik van te voren ook al opties wist wat het zou kunnen zijn.
Hij lijkt ook helemaal niet ziek ofzo, hij is heel lief en aanhankelijk, eet & drinkt genoeg..
En het lijkt er ook helemaal niet op alsof hij stress heeft, want hij geeft mij de indruk dat hij zich hier al helemaal thuis voelt :O!