Ik ben lang niet actief geweest, maar wil toch laten weten wat onze Puck is overkomen, hopelijk herkennen jullie iets en kunnen jullie me meer vertellen..
Gister overdag had Puck een heel klein haarballetje gebraakt met slijm.
's Avonds had Puck ook gebraak, zijn etensresten
Vanmorgen stond ik op en zag dat puck weer had gebraakt, namelijk brokjes. Ook liep hij scheef, zakte door z'n benen, en leek een dwangstand te hebben..
Ik vanmiddag mijn zusje naar de dierenarts gestuurd met Puck (ik moest werken). Hij kon ook niet zeggen wat er aan de hand was, of vergiftiging of iets neurologische (hersenen). Hij heeft Puck een antibiotica gegeven en een ontstekingsremmer wat 4 weken werkt.
Op dit moment ligt hij veel te slapen, gaat het lopen iets beter (zakt niet meer door z'n poten), maar heeft nog wel een 'afwijking' naar links. Ik ben heel bang dat het iets neurologisch is....
Maar hij eet dus bijna niet, drinkt niet en we hebben hem vandaag ook nog niet op de kattenbak gezien. Ook slaapt hij op dit moment veel... Echt zo sneu...
Probeer hem nu zo af en toe wat water te geven met een spuitje, maar denk dat ik m beter met rust kan laten..
Het is te hopen dat het goed komt, want ik wil mijn maatje echt niet kwijt en Moortje zijn broer ook niet...

Groetjes, Renate