Urine laten lopen tijdens diepe slaap

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Plaats reactie
Ina Mostert
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2009 11:27

Urine laten lopen tijdens diepe slaap

Bericht door Ina Mostert »

Onze Burmese, seal torty, poes van acht jaar oud laat, als ze diep slaapt, de urine lopen. Soms wordt ze er zelf wakker van, soms merkt ze het niet. Ze gaat verder gewoon op de bak om een plasje te doen. De bak wordt ook goed schoon gehouden. Ze doet dit al vele jaren, in het begin slechts een enkele keer, maar de laatste tijd wordt het erger. Er zijn tijden dat ze er weken geen last van heeft en dan ineens laat ze de urine weer lopen. We hebben ook wel de indruk dat het in perioden van spanning, stress of ergens van geschrokken zijn het verergert. Verder is ze bijzonder zindelijk en schoon op zich zelf. Ze is ook kerngezond naar onze mening. Haar broertje, een bruine burmees, die van dezelfde ouders is, heeft hier geen last van. Wie o wie heeft hetzelfde probleem en wat is hier aan te doen? Ze is de oogappel van mijn man en we willen haar voor geen geld kwijt.

Henk en Ina Mostert
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: urine laten lopen tijdens diepe slaap

Bericht door beestenbende »

als ik het verhaal zo lees, zou ik voor de zekerheid even langs een dierenarts gaan. Dan weet je het zeker of het psychisch of toch iets lichamelijks is. Ik ken dit om eerlijk te zijn, niet van onze katten, maar zou wel even langs een dierenarts gaan, voor de zekerheid. Succes!
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Plaats reactie