Ik was op het "asiel Rodamon Palafrugell" aan het Googelen en kwam toen op dit forum terecht via een oud bericht van Monique (2002) die een noodkreet voor dit asiel deed uitgaan.
Ik wil al een tijd iets constructiefs opzetten voor dit asiel (zie het elke keer als ik er voorbij kom) en probeer dat nu daadwerkelijk aan te pakken, want de omstandigheden zijn te erbarmelijk voor woorden.
Ik kan alleen geen gegevens van het asiel op Internet vinden (zelfs niet in het Spaans), zoals adres, telefoonnummer enz.
Heeft iemand dat wellicht voor mij?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Esther Boer
Asiel Rodamon in Bisbal/Palafrugell
Asiel Rodamon in Bisbal/Palafrugell
"Je kunt niet de hele wereld in je eentje redden, maar je kunt wel de hele wereld van één dier redden".
- Admin
- Administrator
- Contacteer:
Re: Asiel Rodamon in Bisbal/Palafrugell
Ik heb geen exact adres gevonden, maar wel:
Dit staat in de tekst op ons oude forum.Uit het Spaanse dierenopvangcentrum Rodamon, gelegen aan de weg tussen Palamos en La Bisbal Girona, even voorbij de rotonde van Palafrugell
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Ik weet waar het asiel is, maar heb geen exact adres. Ik zoek door.....
Bedankt voor het antwoord in elk geval.
Bedankt voor het antwoord in elk geval.
"Je kunt niet de hele wereld in je eentje redden, maar je kunt wel de hele wereld van één dier redden".
@Esther; heb je het adres al? Ben je al een stap verder met je plannen?
Dag Bizzy,
Nee, ik heb helaas nog steeds geen adres kunnen vinden
.
Ik durf niet goed concrete plannen te maken voor ik dat heb.
Wél heb ik een bericht gestuurd naar Stichting Buitenlandse Asielen over dit asiel, maar heb nog geen bericht terug ontvangen.
Esther
Nee, ik heb helaas nog steeds geen adres kunnen vinden

Ik durf niet goed concrete plannen te maken voor ik dat heb.
Wél heb ik een bericht gestuurd naar Stichting Buitenlandse Asielen over dit asiel, maar heb nog geen bericht terug ontvangen.
Esther
Goede tip Sandra, bedankt!
Hoe meer lijntjes, des te beter.
Ik hou jullie op de hoogte via dit forum.
Groet,
Esther
Hoe meer lijntjes, des te beter.
Ik hou jullie op de hoogte via dit forum.
Groet,
Esther