Kat uit asiel gaat niet meer op kattenbak

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Gesloten
franciss
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2008 11:49

Kat uit asiel gaat niet meer op kattenbak

Bericht door franciss »

hai
ik heb vrijdag een poes uit et asiel gehaald en nu wou ze daar niet meer op de katten bak en vrijdag en zaterdag heeft ze et hier wel op de bak gedaan en daarna alleen nog maar op de bank enzo weet iemand wat ik daar aan zou kunnen doen want vind het zielig als ik haar daarom weer terug zou moeten brengen en ze is al 4 jaar
groetjes franciss
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Kat uit asiel gaat niet meer op kattenbak

Bericht door rieneke »

even een plasje opvangen en na laten kijken.
overleg even met het asiel, meestal kan je gratis bij hun da terecht.
rissie
Lynx
Lynx
Berichten: 107
Lid geworden op: 09 jun 2008 19:10
Locatie: Gouda

Re: Kat uit asiel gaat niet meer op kattenbak

Bericht door rissie »

Zit er een klepje voor je kattenbak, dat kan katten ook afschrikken wanneer ze het niet gewend zijn.
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: Kat uit asiel gaat niet meer op kattenbak

Bericht door jobey »

katten kunnen soms kieskeurig zijn met kattengrid, misschien vind ze het niet fijn?
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Binkie036
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2008 12:15

Re: Kat uit asiel gaat niet meer op kattenbak

Bericht door Binkie036 »

Hallo ook wij hebben sinds vorige week zaterdag een geholpen katertje uit het asiel.
In het begin ging het prima en deed onze bink zijn plasjes in ieder geval keurig op de bak.
Sinds gisteren echter een grote plas op het laminaat (erg leuk als het er al een tijdje ligt) en na dat ik
dit heb opgeruimd en zelfs de bak maar meteen heb verschoond doet onze Bink het weer op precies de zelfde plek.
Van Binkie is bekend dat hij een licht nierprobleem heeft en daarom krijgt hij ook dieetvoer afgewisseld met 's ochtends en 's avonds een half blikje ( zo'n vierkantje ) Felix nat voer. Ook drinkt onze Bink voldoende wat wel te zien is aan de hoeveelheid urine.
Ik wil echter wel graag een oplossing voor dit probleem.
Iemand nog andere suggesties dan deze die hier al beschreven staan?

vriendelijke groeten,

Rogier

Top al die reacties hier...!!!
Gesloten