kwijlen

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gesloten
hanne
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2008 15:59

kwijlen

Bericht door hanne »

hoi,

mijn kat kwijlt de laatste tijd fel... het is precies van dat dikker slijm.
Ik vind het gewoon raar dat ze het nu pas doet. Ik hoop dat ik hier een antwoord vind
groetjes
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: kwijlen

Bericht door Sandra W »

Je moet daar echt even mee naar de dierenarts gaan, want het kan bijvoorbeeld ontstoken tandvlees zijn of niesziekte (dan vaak gecombineerd met vieze en tranende ogen). Een beetje kwijlen is volkomen onschuldig, maar opeens veel taai slijm kwijlen zonder een medische reden is ongebruikelijk.

groeten,
Sandra
Daimy-14
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2008 22:15

Re: kwijlen

Bericht door Daimy-14 »

Hoi,

Ik ben sinds vandaag pas lid en was ook op zoek naar meer berichten over kwijlen. Mijn kater van 14 kwijlt sinds ca. 2 maanden. Na 2 kiezen getrokken, medicatie enz. ging het niet over. Na een 2e en nu 3e dierenarts, blijkt dat ipv een ontsteking er misschien een plaveiselcel.... tumor in zijn wand/mond zit. Er is gister een biopt genomen en opgestuurd naar het lab. Woensdag krijg ik uitslag.

Ik wil je niet onnodig zorgen geven, maar het is wel serieus om er mee naar een dierenarts te gaan. Kan onschuldig zijn uiteraard maar.. als het bij mijn kat is wat ze denken, is het slecht of niet te behandelen... aangezien je berichtje van even geleden is, ben ik benieuwd of je al meer weet over je eigen kat.

Succes, Daimy
Gesloten