Hallo allemaal,
Ben zojuist lid geworden.
Heb een vraag.
Wij hebben twee katers, Ramses en Isis, beiden nu ongeveer 7 maanden jong. Het gaat allemaal fantastisch. Ze zijn super sociaal en aanhankelijk.
Toch, wij wonen in een flat, 6 hoog. Ze kunnen dus niet naar buiten. Nu zijn we wel van plan dit jaar nog te gaan verhuizen naar een gezinswoning met tuin ed, maar dat laat nog even op zich wachten. Ik heb het idee dat de twee schatten zich soms vervelen. Wij hebben niet altijd de tijd om met ze te spelen.
Hebben jullie alternatieven (naast het kattenspeelgoed)?
Ik verneem het graag,
groet
Vincent
Verveling?
Re: verveling?
als ze nog niet gecastreerd zijn, zou ik het nu zeker laten doen.
het kattenspeelgoed laten rouleren, dan blijft het interessant.
het speelgoed wat niet in gebruik is, bewaren in een trommel met catnip of valeriaan.
voedselverrijking houdt ze ook bezig: presenteer ze lekkere brokjes in een voerbal, of een afgeplakte wc rol of eierdoos met een klein gaatje er in, zodat ze moeten frunniken om erbij te kunnen.
neem af en toe iets van buiten mee, een vogelveer, een kastanje enz enz.
regelmatig een nieuwe kartonnen doos vinden ze ook fijn.
succes ermee!
het kattenspeelgoed laten rouleren, dan blijft het interessant.
het speelgoed wat niet in gebruik is, bewaren in een trommel met catnip of valeriaan.
voedselverrijking houdt ze ook bezig: presenteer ze lekkere brokjes in een voerbal, of een afgeplakte wc rol of eierdoos met een klein gaatje er in, zodat ze moeten frunniken om erbij te kunnen.
neem af en toe iets van buiten mee, een vogelveer, een kastanje enz enz.
regelmatig een nieuwe kartonnen doos vinden ze ook fijn.
succes ermee!