verhuis

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
talkenjas
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2006 22:32

verhuis

Bericht door talkenjas »

De gester.kattin van mijn schoonzus heeft wegens omstandigheden enkele maanden ergens anders gewoond, waar ook een kat is maar ze moest buiten in de veranda heeltijd blijven apart. Mijn vraag is nu, ze zou nu terug komen naar mijn schoonzus maar in een nieuw huis, hoe kan ze het voor de kat gemakkelijkere maken om te wennen eraan, daar ze durfde in de zetel plassen enzo,....... alvast bedankt voor eventuele tips !!
groetjes
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Bijna iedere kat moet wennen in een nieuw huis, maar als er geen andere katten zijn om bang van te zijn, dan kom je met veel geduld, rust, aandacht en liefde al een heel eind.

Je schoonzus kan verder misschien een eigen hoekje of kamer voor de kat maken met een zacht mandje en speeltjes. Ook kan ze bachdruppeltjes ter kalmering kopen en een Feliwaystekker voor in het stopcontact. Als het goed is zal de kat dan over een tijdje gewend zijn in het nieuwe huis, maar het is per kat verschillend hoe lang dit kan duren.

groetjes,
Sandra
Gesloten