Hallo,
Ik heb 2 weken geleden een jong katje gekregen die 5 weken oud was (te jong maar moeder stote haar af), nu hebben we haar in die 2 weken heel goed verzorgd en ze ziet er goed uit. Vanacht begon ze miauwen en te overgeven, dus dat zat al niet goed, net, werd ik wakker en ze liep maar door de kamer rond en overal tegen aanknallen en over spullen lopen en niet meer reageren, toen we in haar ogen keken waaren ze groot, zwart en opgezet.
Weet iemand wat dit is en wat me moeten doen. Dierenarts gaan we vanmiddag naartoe maar we willen het even allemaal goed weten.
Groeten,
bas
7 weken oude kitten doet raar
- veronikske
- Panter
Ik hoop dat je ondertussen bij de da bent geraakt, maar ik vrees het ergste als ik zo lees wat je schrijft.
Het zou kunnen dat het kitten al "niet goed was", en dat daarom de moeder het afstoote, da's natuurlijk instinct van de dieren.
ben benieuwd of je katje het gered heeft .
Het zou kunnen dat het kitten al "niet goed was", en dat daarom de moeder het afstoote, da's natuurlijk instinct van de dieren.
ben benieuwd of je katje het gered heeft .
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Hihi!Bas schreef:Zeker een goed eind, en nu blijkt dus ook nog dat het geen meisje was maar een jongen
Ik ben blij om te lezen dat het niet ernstig bleek te zijn. Bij het lezen dat het kitten afgestoten werd door de moeder bekroop me eerlijk gezegd wel een wat angstig gevoel. Gelukkig valt het mee en kan HIJ nog een hele poos voort

Daantje en B-kwintet 
'Geweld eindigt waar respect begint'

'Geweld eindigt waar respect begint'