hallo
ik heb een gecastreerde kater van 2jaar, hij is super lief en heel aanhankelijk, hij heeft ook nooit veel behoefte gehad om naar buiten te gaan, ze deed dat maar af en toe en was dan ook weer vlug terug, en ook bleef ze dan gewoon rond het huis hangen...
maar nu gaat ze ongeveer al 2 maanden naar buiten en blijft ze een paar dagen weg! ik dacht zelfs op een keer dat ze niet meer zou terug komen en was erg verdrietig en na lang te blijven roepen op hem, komt ze dan eindelijk terug!
hoe zou dit kunnen komen?ze is wel nog steeds aanhankelijk en knuffelt ook nog veel,
en als ze dan terug thuis is, slaapt ze ook een paar dagen omdat ze dan ook erg moe is
kat op stap
Een kater is een kater en blijft een kater al zijn ze geholpen.
Je hebt m ooit de vrijheid gegeven en daar maakt hij goed gebruik van dus. Ze gaan hun grenzen verleggen en stukje bij beetje verder weg en langer weg.
Als wij onze Redney de kans zouden geven zou hij ook meer gaan zwerven, dat zit er nou eenmaal in, vooral bij katers.
Als je dat toch liever niet hebt zou ik er is aan denken om je tuin af te zetten
Je hebt m ooit de vrijheid gegeven en daar maakt hij goed gebruik van dus. Ze gaan hun grenzen verleggen en stukje bij beetje verder weg en langer weg.
Als wij onze Redney de kans zouden geven zou hij ook meer gaan zwerven, dat zit er nou eenmaal in, vooral bij katers.
Als je dat toch liever niet hebt zou ik er is aan denken om je tuin af te zetten

The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.