goedaardige zwelling aan achterpoot

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gesloten
Gast

goedaardige zwelling aan achterpoot

Bericht door Gast »

onze kater heeft al een tijdje een droge plek op het vel onder zijn achterpoot en sinds een week is de poot ook dik. de dierenarts vertelde mij nadat hij de poot had bekeken dat hij een goedaardige zwelling heeft.
hij heeft een injectie gehad en 13 dagen na de eerste prik krijgt hij er nog 1. heeft iemand anders ook ervaring met een goedaardig zwelling bij een kat? en wat kan ik allemaal nog verwachten hier mee?

groetjes marije
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Goedaardige zwelling begrijp ik niet helemaal? :???: Bedoelde hij wellicht een goedaardig gezwel?
Dat verdwijnt voor zover ik het weet niet met injecties met wat dan ook, dat moet altijd operatief.
Tenzij het een ontsteking is, dan vind ik het raar dat je geen medicijnen heb meegekregen om dat te bestrijden.
Normaal bij een ontsteking krijgen ze een ab prik en pillen voor minstens een week tot 10 dagen.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gast

Bericht door Gast »

hij heeft een injectie gehad en er wordt na 13 dagen gekeken hoe hij daar op reageert. voor de rest weet ik niet wat er verder nog gaat gebeuren.
Gesloten