Zoiets doet veel pijn. Ik herken de pijn. -dikke knuffel- Probeer jezelf de ruimte te geven voor het verdriet. Praat erover met ons en met mensen in je omgeving. Je mag laten weten dat je het er heel zwaar mee hebt. Het is ook super heftig!Sifi_1 schreef: 04 aug 2022 14:54 Hey tibor en nellebel ik mis mijn isa ook enorm doet zo pijn ik weet dat ze voor eeuwig in ons hard is en van haar houden het doe zo inorm pijn dit was mijn eerste kat echt van mij ik zie ze thuis overal daar juist was ik aant zitten in de zetel en normaal komt ze direct afgelopen om te knuffelen en kusjes te geven .ze was zo aanwezig in ons leven ik kan ook niet meer belen naar de kliniek om te horen hoe is het met isa en ons bezoek vast leggen want we gingen daagelijk op bezoek daar fleurde ze van op ik ben blij dat ik dit gedaan het voor mijn baby en bracht water mee en kipfilet en haar eigen drinkbakje
Ik vraag mij wel veel af of ik niet nog iets kon doen voor haar maar ja ik mis jou inorm mijn schat isa X
Ook het afvragen of je meer had kunnen betekenen herken ik. Dat heb ik ook nog steeds en het hoort denk helaas bij het rouwen. Maar weet dat je je best hebt gedaan en je nergens schuldig om hoeft te voelen!
Heel veel sterkte!