Ik heb gevraagd naar misselijkheids medicatie maar volgens de da bestaat alleen zoiets voor honden?Sansan schreef: 06 mei 2019 18:47 Mocht deze waarden zo hoog blijven, dan zou ik zeker medicatie voor misselijkheid en maagzuur inzetten naast de dagelijkse onderhuidse infusen. En met het vele water worden ook meer b-vitaminen uitgeplast.
Naalden maken ook een verschil, ik gebruik inmiddels de 21G en 20G Terumo Ultra Thin Wall naalden, maken een wereld van verschil. Ook merk ik dat Ringer-lactaat fijner is en naci 0,9 wat meer kan prikken.

Ik heb ondertussen dit voor Hummel bestelt https://petsplace.nl/viyo-vitality-drin ... MQQAvD_BwE
bij de zooplus, maar die site lag er even uit, zouden hier ook vit b inzitten?
Helaas mag ik de onderhuidse vocht alleen maar tot en met vrijdag toedienen. Ik hou mijn hart vast voor wat er dan gebeurt als ze hier zonder moet. Hoelang mocht jij dit geven?
Ik heb precies dezelfde naalden als jij. Rose voor het inprikken van het infuusvloeistof en gele om in de huid te prikken
Waar kan ik jouw verhaal lezen Sansan?
Bedankt voor het duimen
De rehmannia is binnen, ben ik gelijk mee begonnen, lees daar zulke goede verhalen over op de site van de huisdierendokter.
Volgens de da heeft Hummel nu nog 10-20% nierfunctie, ik hoop met heel mijn hart dat ze nog een tijd meekan!