Krabpalen en klimmeubelen
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: Krabpalen en klimmeubelen
Wow gaaf - die mag je ook voor mijn castratenkoor maken - ik hou me aanbevolen! 

6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Ik ga het eens proberen en als het gelukt is laat ik het weten.
Using Tapatalk
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ja leuk -spannend!
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
Ziet er inderdaad niet al te ingewikkeld uit.
Leuk hoor, en vooral geweldig voor de kat lijkt me!
Leuk hoor, en vooral geweldig voor de kat lijkt me!

De drie musketiers Quinn, Boaz en Olaf - 2014
In liefdevolle herinnering mijn stoere vent Luca- 2008-2014
en lieve, mooie Bella - 2009-2014
- flower1980
- Panter
Dat ziet er mooi uit!
Volgens mij heeft Brittenbolletje ook zo'n trapeze op zolder hangen voor de katten als ik het goed heb?
Ben erg benieuwd hoe die zelfgemaakte eruit komt te zien

Ben erg benieuwd hoe die zelfgemaakte eruit komt te zien

Zelf ben ik daar ook benieuwd naar Dinky haha
Maar met hulp van moeders en oma moet het goed komen
Maar met hulp van moeders en oma moet het goed komen
Using Tapatalk
Wat zijn jullie ervaringen met krabtonnen? Ik weet dat er meerdere mensen zijn die er eentje (of meer?) hebben en ik was benieuwd naar jullie ervaringen? Wordt er veel gebruik van gemaakt, zijn ze stevig, gaan ze lang mee, wordt er ook in geslapen o.i.d.?
Ik heb mijn oog op deze laten vallen:
http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabp ... nen/277865
Lijkt me een hele mooie, ook qua hoogte. Er is nog een slag kleiner, alleen is die 75 cm en deze is 110. Lijkt me toch wat beter dan een kleinere?
Ik heb mijn oog op deze laten vallen:
http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabp ... nen/277865
Lijkt me een hele mooie, ook qua hoogte. Er is nog een slag kleiner, alleen is die 75 cm en deze is 110. Lijkt me toch wat beter dan een kleinere?
Wij hebben een krabton van 150 cm hoog en 5 gaten!
Hier maken ze er heel veel gebruik van! Garfield ligt eigenlijk altijd boven op de ton te slapen!
Hij is ook erg stevig en kan veel hebben. Semmie en garfield springen er vaak tegenaan en racen er overheen dan beweegt hij niet eens!
Semmie ligt vaak ook onderin en ze gebruiken ook de gaten om van onder naar boven te klimmen ( bij onze ton zitten er ook gaten aan de binnenkant)
Ik vind het ook niet storend in het interieur.

Het enige nadeel is dat ze best prijzig zijn. Deze koste 200 euro nieuw

Hier maken ze er heel veel gebruik van! Garfield ligt eigenlijk altijd boven op de ton te slapen!
Hij is ook erg stevig en kan veel hebben. Semmie en garfield springen er vaak tegenaan en racen er overheen dan beweegt hij niet eens!
Semmie ligt vaak ook onderin en ze gebruiken ook de gaten om van onder naar boven te klimmen ( bij onze ton zitten er ook gaten aan de binnenkant)
Ik vind het ook niet storend in het interieur.

Het enige nadeel is dat ze best prijzig zijn. Deze koste 200 euro nieuw
Semmie, valentijn & doedel
*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
Heb jij naast deze krabton ook een krabpaal? En zo ja, waar wordt dan meer gebruik van gemaakt?
Ze zijn inderdaad best prijzig, maar ik vind ze zelf zo leuk en vooral erg functioneel en het staat ook mooi in huis. Ik wil hem naast de bank zetten, straks met een kleine dondersteen in huis wil ik meer mogelijkheden hebben.
Klinkt goed allemaal!
Ze zijn inderdaad best prijzig, maar ik vind ze zelf zo leuk en vooral erg functioneel en het staat ook mooi in huis. Ik wil hem naast de bank zetten, straks met een kleine dondersteen in huis wil ik meer mogelijkheden hebben.
Klinkt goed allemaal!

Bij ons staat hij inderdaad ook naast de bank en dit werkt prima. Heel soms bedenkt semmie zich dat de leuning van de bank ook wel leuk is om d'r nagels in te zetten en dan zet ik haar altijd consequent aan de ton. Het word steeds beter!
Garfield gebruikt altijd netjes de ton!
We hebben voor nu boven nog een kleine ton staan en zijn op zoek voor boven voor een groot klimmeubel dus heb voor nu geen vergelijkingsmateriaal.

Garfield gebruikt altijd netjes de ton!

We hebben voor nu boven nog een kleine ton staan en zijn op zoek voor boven voor een groot klimmeubel dus heb voor nu geen vergelijkingsmateriaal.
Semmie, valentijn & doedel
Ik heb deze krabpaal..was in de aanbieding. Is een Armarkat Premium krabpaal. Hoogte is 170cm

Kan 'ie zich lekker uitrekken bij het krabben.
Ben je niet bang dat 'ie omvalt als Noppie er een keer in vliegt? Zeker omdat 'ie een flinke kater is!

Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
ton en losse krabpaalconstructies zouden met deze lieverdjes niet werken..
ze springen er dwars van een afstand in en spelen tikkertje.
hier staat een constructie tussen twee palen, geklemd tussen vloer en verankerd in het plafond. zit ook nog vast aan verwarmingsbuis en dan nog moet-ie af en toe worden gesteld omdat-ie weer eens scheefgeragd is..
mooie hoge ton trouwens en leuk dat ze ook binnen door kunnen.
mijn kleine ton is onderdeel van de constructie en staat zo hoog dat vooral Bolle uitgestrekt kan uitrekken en krabben. hij is ook de enige die dat daar doet, Maks heeft hoek-krabplank in de gang en Enzo krabt horizontaal op karton op de vloer.
ze springen er dwars van een afstand in en spelen tikkertje.
hier staat een constructie tussen twee palen, geklemd tussen vloer en verankerd in het plafond. zit ook nog vast aan verwarmingsbuis en dan nog moet-ie af en toe worden gesteld omdat-ie weer eens scheefgeragd is..
mooie hoge ton trouwens en leuk dat ze ook binnen door kunnen.
mijn kleine ton is onderdeel van de constructie en staat zo hoog dat vooral Bolle uitgestrekt kan uitrekken en krabben. hij is ook de enige die dat daar doet, Maks heeft hoek-krabplank in de gang en Enzo krabt horizontaal op karton op de vloer.
Gij staat echt stevig, Noppie vliegt er met regelmaat met volle snelheid in en de paal wankelt nog niet eens. Op het onderste plateau zit ie altijd als ik aan het stofzuigen benMs Maaike schreef:Kan 'ie zich lekker uitrekken bij het krabben.Ben je niet bang dat 'ie omvalt als Noppie er een keer in vliegt? Zeker omdat 'ie een flinke kater is!