Dat Frank's zal niet het allerhoogstwaardigste brokje zijn, denk ik hoor. (Maar wel beter dan supermarkt )
Volgens de lijst in je link/post is Hills dus ook nog niet eens beter dan gemiddeld... dat valt me wel tegen, zeg.. het wordt verkocht bij mijn dierenarts.. dan verwacht je toch iets ..
Ik zal hierna de Applaws eens proberen.
En me verder inlezen in kvv/barf.. lijkt me wel minder als het volledig in de plaats van brokjes zou moeten...
Ik moet bekennen dat ik ze nog niet zelf weeg elke week...
Mijn keukenweegdingetje gaat niet verder dan 500 gram...
Zal gauw eens een betere gaan halen...
Weet wel dat Maya van 1 kg naar 1,2 kg ging in een week (gewogen bij dierenarts).
--
Zojuist een KVV worst gehaald!
Mijn dierenwinkel (meest in de buurt) verkoopt het, gelukkig!
Ook eendagskuikens.. goed te weten, maar daar wacht ik beter nog even mee, dacht ik (of..?)
Eens kijken hoe ze op het KVV reageren..
Verkoper zei wel dat er ook wat rijst in zit (?) en raadde voor mijn hele kleine kittens aan toch wel even de kook er over te doen (?).
Ook een weegschaal gehaald

Volgens deze zou Maya in twee weken tijd van 1,2 kg naar 1,7 kg zijn gegroeid!
Niet helemaal betrouwbaar deze vergelijking, denk ik.. die 1,2 was gewogen bij de dierenarts en de weegschaal die ik nu heb is een personenweegschaal (digitaal, tot op 100gr nauwkeurig) - ik ga er zelf bij op staan

Maar als ik vanaf nu deze gebruik krijg ik vast wel een idee van hun (oplopend) gewicht.
(Het posten hier gaat nog niet zo vlot: naast gewone bezigheden (en kittens!