Misty
- Kattenbella
- Tijger
Re: Misty
Heel blij hier. Ze eet en drinkt goed en is nog steeds vrolijk en alert na een week. Ze zit nog wel in de bench. Ik wil wel kijken wat ze eet en drinkt en liever niet dat ze naar buiten (in de ren) gaat. Het is berekoud hier!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Fijn Bella!
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Katten blijven toch wonderlijke dieren, maar ik ben heel blij voor je dat het goed blijft gaan.
Ja, en hier is het ook nogal koud
(-10 afgelopen nacht); alle planten ingepakt, konijnenhok (=dubbelwandig met isoleermateriaal ertussen) voorzien van extra hooi, stro en aan de buitenkant oud dekbed.
En geen kat waagt zich buiten. Noa zat vandaag heerlijk in de zon op de vensterbank: warmte van onderen en in haar snoet.
Niets mooier dan een kattenleven!
Ja, en hier is het ook nogal koud

En geen kat waagt zich buiten. Noa zat vandaag heerlijk in de zon op de vensterbank: warmte van onderen en in haar snoet.
Niets mooier dan een kattenleven!
- Kattenbella
- Tijger
Dank jullie voor jullie lieve belangstelling voor mijn meisje. Ze blijft een wondertje. Ik hou jullie op de hoogte. Hoop ook dat het met jullie katten goed blijft gaan!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
- Kattenbella
- Tijger
Het gaat weer minder met Misty, ze eet sinds gisteren weer amper. Om 16.30 weer naar de dierenarts met haar.
Succes bij de Da met misty!
- Kattenbella
- Tijger
Dank je Mirjam. Een half jaar geleden is ze drie dagen gespoeld en het ging goed met har, maar sinds gisteren glijdt ze weer langzaam af.
- Kattenbella
- Tijger
Waardes ruim boven de 500. Ze rook ook zo naar nierkat, kon het ook aan mijn handen ruiken. Ze is weer mee om gespoeld te worden.
Ze onderging alles veel te gemakkelijk. Heb er niet echt een goed gevoel bij nu. Morgen of vanavond hoor ik meer. Ze vindt het steeds weer vreselijk, arme meid.
Ze onderging alles veel te gemakkelijk. Heb er niet echt een goed gevoel bij nu. Morgen of vanavond hoor ik meer. Ze vindt het steeds weer vreselijk, arme meid.
Duimen draaien hier voor misty!
Veel sterkte voor jou!
Veel sterkte voor jou!
- Kattenbella
- Tijger
Bedankt voor jullie steun. Ik weet dat ze in de beste handen is en dat als het niet meer gaat het echt niet meer gaat. Morgen weet ik meer. Weet natuurlijk ook dat dit voor haar niet eindeloos door kan gaan.
Annet, ik hoop dat het met Noa goed blijft gaan, je bent net een lieverd kwijt en ik weet dat jij ook alles doet.
In ieder geval heeft Misty die ruim twee jaar wel te pakken, daar blijf ik blij mee en dankbaar voor.
Annet, ik hoop dat het met Noa goed blijft gaan, je bent net een lieverd kwijt en ik weet dat jij ook alles doet.
In ieder geval heeft Misty die ruim twee jaar wel te pakken, daar blijf ik blij mee en dankbaar voor.
- BloemTetsu
- Tijger
Heel veel sterkte met Misty. We duimen voor jullie.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees