wij hebben deze
Ik heb nog nooit problemen gehad met Zooplus. Vorige week maandag nog speelgoed voor de katten besteld, was woensdag in huis. Hopelijk heb je je krabpaal ook zo snel!LoesMarloes schreef:Beste katteliefhebbers,
Hopelijk heeft zooplus.nl nu betere leveringsacties en zijn de klachten verleden tijd.
Beetje een late reactie, sorry! Ik heb hem gekocht bij jago24onlineJeckyll_Hyde schreef:
Een vraagje bij welke verkoper op ebay heb je deze gekocht?
Heb je daar een leuke foto van? ik ben wel erg benieuwd. Ik wil bij de paal die ik heb gekocht ook wat uitbreiden met twee hangmatten voor aan de muur zodat mijn poezebeest wat heen en weer kan op verschillende dingen.Adriana schreef:de wat grotere onderdelen bij Zooplus komen vaak rechtstreeks uit Duitsland en dat duurt wat langer.. daar moet je vaak ook voor tekenen..
maar hier ook goeie ervaringen met Zooplus en de krabpalen!
alleen heb ik ze zelf verder opgeleukt en bijgebouwd
en dat is als je graag knutselt, ook wel leuk om te doen.
Het huisje is zoals Marjan al aangaf, aan twee kanten open, niet alleen aan de rechterkant.Cerna schreef:@ Eva: Ziet er misschien wel mooi uit, maar of hij praktisch is? Ten eerste staat hij op zichzelf en alle klimpalen die op zichzelf staan zijn wankel. Twee katten die achter elkaar aanvliegen en de klimpaal ingaan, gaan met klimpaal en al tegen de grond.
Dan dat huisje. Hoe komt de kat hier in? Niet vanaf de paal want de afstand is veel te kort en het huisje te breed en dus moet hij er rechtstreeks inspringen vanaf de grond, maar dat kan alleen een kitten want een volwassen kat stoot zijn kop tegen de smalle opening en een kitten is nog te klein om de sprong te maken. Heb je dus niets aan.
De afstand tussen de verschillende plankjes lijkt me ook vrij kort waardoor een kat de nagels aan deze paal niet kan scherpen.
Ditzelfde geldt voor de andere krabpaal die je net binnen hebt gekregen. 35 euro is geen geld, maar toch te veel, maar dat is mijn mening.