die krabpalen zijn heel simpel met boutjes en schroevedraaier in elkaar te zetten. Voor deze heb je -in principe- geen boor nodig

Ebay is ideaal he, daar komt mijne ook vandaan, een paar blz terug. Heb je er veel voor moeten betalen?Sunnetje schreef:Nee, op Ebay deed ik mee met een veiling en als je de hoogste bieder bent wanneer de veiling afloopt, heb je hem 'gewonnen'zo noemen ze dat.
Je hebt hem al besteld helaas, maar ik zou alleen een krabpaal kopen die je tussen de vloer en het plafond kunt bevestigen en waarvan de tussenmaten minstens 0,80 cm zijn. Een kat wil zich uit kunnen rekken bij het krabben en dan is 0,80 cm de standaardmaat.Nouchka schreef:Ik heb hem maar besteld! De rest zien we wel !
Hopelijk krijg ik hem in elkaar.... Ik ben geen krak in IKEA meubels in elkaar te zetten, hahahha!
Mercietjes!
Ik heb ook palen van Boogytree. Binnen bevalt heel goed, die van buiten was niet bestand de combinatie Bob en de regen. Het was met 3 palen en ligkommen.Truus schreef:Ik heb laatst een mooie krabpaal gezien bij een fokker, die had buiten een krabpaal staan die weerbestendig was, en gezien de prijs was ook redelijk te noemen. Het bedrijf heet boogytrees ze hebben ook een website om te kijken.
Groetjes Truus
35 euro voor de paal, 15 euro verzendkostenXtrada schreef:
Ebay is ideaal he, daar komt mijne ook vandaan, een paar blz terug. Heb je er veel voor moeten betalen?