Hoe bedoel je dat Annet, dat dat geld voor alle katten?
Vanaf het begin, toen de da begon over de kleine niertjes, die ze amper kon vinden, begonnen alle alarmbellen bij mij te rinkelen. Ik was zo ongerust, was er al zeker van dat ze nierproblemen had.
De bloeduitslag kon mij niet gerust stellen. Al zoekende kwam ik op de site terecht, waar ik het las over het het fosfaatgehalte.
Ik zit mij nu te bedenken dat ik ze misschien maar eens moet bellen, kijken wat hun visie hierover is
Natuurlijk is het het makkelijkste voor Pita om weer gewoon mee te eten met de rest, dat bevordert ook de integratie van haar, maar mijn onrust komt ergens weg ( ik ben een hooggevoelig persoon) en de keren dat ik teveel onrust had en daarnaar handelde, was achteraf juist
Ik hoop echt dat zij mijn onrust hierover weg kunnen nemen
Maar goed, Pita eet momenteel dus niet het gewone natvoer wat ze hier voor kreeg.
Zonet heeft ze wel goed van haar nierdieet brokjes gegeten.
Moet ik haar extra vocht toedienen dmv spuit? Ik denk niet dat ze dat vrijwillig ondergaat
Bedankt voor alle tips, de Beaphar kuipjes zijn op dank zij de anderen hier die er wel van smulden
gewoon even met kokend water overgieten en dan laten afkoelen
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes