Dank voor het meedenken Rik!
Vind het zo sneu voor hem

15 jaar niet of amper bij de DA geweest en nu in korte tijd al 3 keer.
En ik denk volgende week weer, dit is op afstand niet te beoordelen voor een DA denk ik.
Smorgens krijgt hij een half kuipje (meer eet hij niet in 1keer op) specific kidney support. Dit is paté en vond ik wel op op de gourmet mousse lijken ( wat hij altijd kreeg) en hij vindt het ook lekker.
Er staan altijd brokjes van RC renal feline, waar hij ook wel van eet. Meestal snachts dat hij daar van eet.
En savonds krijgt hij RC renal tonijn, daar slikt hij eerst de saus vanaf en eet later (snachts) het vlees op.
Ik zet savonds als ik op bed ga de andere helft van het kuipje van specific neer en die eet hij snachts op.
Ik zal jouw tip over het voer overleggen met de DA. Ik smeer er ook maar niets op dan.
Moet nog wel zeggen dat er onderaan de uitslag stond dat de uitslag van het bloedbeeld onder voorbehoud was omdat er stolsels in het bloed zaten...?
Misschien vandaar die afwijkende waarde
Ik heb hem net even meegenomen naar buiten, hij wandelt lekker in het rond en snuffelt en eet gras.
Ik had twee weken geleden kattegras gekocht en daar viel hij direct op aan en is nu op.
Nog maar even weer een plantje ophalen voor in huis, hij kwam niet veel buiten door het weer.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk