Mag ik jullie nog iets vragen?
Volgens zijn eigen baasje eet de kat ook nog steeds thuis (was vorige week nog zo althans).
Wij snappen er niks van dat hij hier dan ook 's morgens en 's middags en 's avonds en dan soms ook nog later in de avond veel wil eten. Wij hebben droge brokjes, outdoor cat van Royal Canin. Hij heeft inmiddels ook van ons wormentabletjes gehad. Maar het wordt maar niet minder.
Hebben jullie daar ook ervaring mee?
Advies!!! Het is schattig maar is het wel normaal? Stalkkat
Re: Advies!!! Het is schattig maar is het wel normaal? Stalk
Groet, poes Zorro & vriendje Blacky
O sorry hoor en nog iets,
Hij verliest steeds bundeltjes haar, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar dan lijkt het als of er een stukje huid of een soort korstje aan vast zit waardoor de haartjes aan elkaar blijven zitten.
Misschien denken jullie wel, hij heeft toch een baasje, maak je niet druk maar hij is eigenlijk voortdurend hier......
Hij verliest steeds bundeltjes haar, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar dan lijkt het als of er een stukje huid of een soort korstje aan vast zit waardoor de haartjes aan elkaar blijven zitten.
Misschien denken jullie wel, hij heeft toch een baasje, maak je niet druk maar hij is eigenlijk voortdurend hier......
Is denk ik gewoon een korstje wat los laat met inderdaad een plukje haar er in. Zie ik hier ook wel eens als de heren flink aan het matten zijn geweest. ..
En ik vind het super dat je je zo om hem bekommerd!
En ik vind het super dat je je zo om hem bekommerd!
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!
Album Karel en Beer
*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
Album Karel en Beer
Veel eten + afvallen/hongerig blijven doet mij denken aan schildklier probleem.
Wij zien dat huidige baasje zich weinig om hem lijkt te bekommeren dus alleen maar begrijpelijk dat jij je er druk om maakt
Wij zien dat huidige baasje zich weinig om hem lijkt te bekommeren dus alleen maar begrijpelijk dat jij je er druk om maakt

ha ha Ankie, dat klinkt als flinke actie. Nou dat is dan wel oke want hij heeft flink gevochten de afgelopen weken volgens mij maar de wondjes op zijn kop genezen ook weer.Zorro1 schreef:Zie ik hier ook wel eens als de heren flink aan het matten zijn geweest. ..
Nu zal hij even niet zo vechten denk ik zo maar want hij lijkt veel last te hebben van pijn ik denk door de operatie. Loopt langzaam en springt nergens op.
En hij is best ingevallen bij zijn heupen,.... Ik heb het
ook even opgezocht en doorgelezen. Eerst maar even afwachten of de wormenkuur heeft geholpen. In elk geval oogt hij niet 100%.Dinky schreef:schildklier probleem
Valt best mee. Nageltjes en tandjes van Beer zijn nog erg scherp 
Vind het echt wel super dat je je zo over hem bekommerd! Zo'n beestje verdient ook iemand die naar hem omkijkt en "thuis" gebeurd dat toch niet zoals je zou willen...

Vind het echt wel super dat je je zo over hem bekommerd! Zo'n beestje verdient ook iemand die naar hem omkijkt en "thuis" gebeurd dat toch niet zoals je zou willen...
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!
Album Karel en Beer
Album Karel en Beer