Moederkat wil kittens doden
-
- Huiskat
Re: Moederkat wil kittens doden
Ze hebben er 6 gevonden... Ze zijn nogaltijd aan het zoeken. In ieder geval vind ik het raar er is bijna een maand niks gezecht en toch staat de topic er nog, admin, je mag nu wel op gang komen he
het enige wat ik nog kan zeggen is dat ze hopelijk de rest vinden

Misschien heeft de admin geen zin om het dicht te gooien? Of leest hij je berichtje niet? Heb je het aan hem aangegeven? Er worden sowieso vrij weinig topics gesloten. Je trekt hem nu zelf weer omhoog in de lijst met actieve topics hoor...
als je bij het forumoverzicht per onderwerp kijkt, dan zie je dat topics gewoon blijven staan. en waarom zou dit topic weggehaald moeten worden?Chatthenater schreef:.... vind ik het raar er is bijna een maand niks gezecht en toch staat de topic er nog, admin, je mag nu wel op gang komen hehet enige wat ik nog kan zeggen is dat ze hopelijk de rest vinden
je kunt jezelf via een berichtje/verzoekje aan Admin. laten uitschrijven maar je berichten blijven dacht ik gewoon staan..
blijf het een raar verhaal vinden, die maisvelden zijn allang afgemaaid.
je zegt dat 'ze' er 6 hebben gevonden.. wie? mw's van het asiel?
en wat is daar dan mee gebeurd en is de moederpoes gevonden en gesteriliseerd?
maar je zult niet zitten wachten op reacties of zelfs vragen, verstandiger was geweest zelf geen bericht meer te plaatsen,
want als je ons geen informatie geeft, dan weten wij verder niks want we kunnen toch niks..
en hoeven plaatsvervangend dan verder ook niet bezorgd te zijn.. wat ik trouwens wel ben..
Laatst gewijzigd door Adriana op 14 nov 2013 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu je het zegt Adriana... Het is half november en de mais is nog niet geoogst? Dat is wel typisch...
Nou ik vermoed dat het mais er gewoon af is gehaald maar ze misschien nog verder zoeken waar de andere loslopende katten zijn gebleven?
Hier staat nog gewoon maïs hoor. Als het voor de varkens/koeien is laten ze het langer staan.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
-
- Huiskat
Ja de mais staat er nogaltijd. Ze is nog groen en ze gaat er pas af als die bruin is, ookal is het bijna winter. Ik ben geen boer, dus ik weet het niet 
In ieder geval, de mensen van de dierenambu hebben zoekers gestuurd en asiel kwam mee zoeken, kweet er zelf ook weinig van, ik zoek ook mee. Ik heb de moeder niet meer gezien maar ik zag gisteren morgen een kitten wegrennen.

In ieder geval, de mensen van de dierenambu hebben zoekers gestuurd en asiel kwam mee zoeken, kweet er zelf ook weinig van, ik zoek ook mee. Ik heb de moeder niet meer gezien maar ik zag gisteren morgen een kitten wegrennen.
-
- Huiskat
Oke het was dom om nog iets te zeggen ja, ik dacht dat de topics normaal verwijderd werden. Laten we dan niks meer zeggen, er valt toch niks te zeggen
Nou, ten eerste ben jij zelf weer opnieuw begonnen en ten tweede bepaal jij niet voor ons of er niets meer te zeggen valt. Wie weet wat wij allemaal nog voor spitsvondige opmerkingen hebben
Maar fijn, dat er in ieder geval 6 kittens gered zijn!

Maar fijn, dat er in ieder geval 6 kittens gered zijn!
Gelukkig dat er nog zes kittens gered zijn terwijl er iemand mais aan het afdoen was. En een vraagje: wat moet je nickname dan betekenen in het Engels en waarom zou je je zoon een nickname voor jou laten kiezen als je die zelf niet verstaat? Het klinkt alsof hij "chat" en "Terminator" in koeternederlands heeft gecombineerd. Of dat er "chat the nater" moet staan, maar ik als Engels linguist heb geen idee wat een nater is.
volucria oid.... als topic starter dit topic wil sluiten en je hierboven ook nog in de berichten een herhaling van die wens tegenkomt, waarom waarom dan weer beginnen en bovendien ook nog over de nickname? ook dat was een afgesloten hoofdstuk..
Omdat ik mij dat oprecht afvraag.