Hoi weer iedereen !
Alle poezen zijn er nog! Zullen er dus ook blijven !

Waarschijnlijk een bacterie in de darmen. Na twee spuiten, antibiotica en tgn darminfecties, heeft mevrouw bij de DA geen diaree geproduceerd. (typisch) De uitslag van de stoelgang hebben we ook pas morgen, omdat mevrouw wachtte tot de namiddag... (katten eh...

)
Verder heeft ze de DA ook goed toegetakeld! Lekker gebeten, even met de nageltjes! Daarbij ook het infuus doorgebeten... Een echte tricolor !
Lili had vandaag ook stinkende diaree, heb haar dan maar meegenomen, samen met staaltje dat dus ook onderzocht gaat worden. Gewoon om op veilig te spelen! Ze heeft ook een spuit voor de darmen gekregen.
Dus voorlopig geen paniek meer, rustig genezen hopelijk !
Verder heb ik nog een vraag over de DA. Blijkbaar heb ik steeds "vurige" katten. Krijgen jullie die opmerking ook? Of ondergaan jullie katten alles? M'n vorig kat was onhandelbaar bij haar, dwangkooi edg kwamen er aan te pas.
Nu breng ik m'n twee nieuwe poezen, die thuis rustig zijn. Dan zegt m'n DA weer dat ze vurig zijn. Ze steek een termometer in hun poep en ze beginnen de grommen, te blazen, kruipen weg,... Zelfde als ze een spuit krijgen. Ik vind dit eigenlijk heel normaal hoor... Mss bedoelt ze het ook niet slecht met die opmerking?
Het is gewoon bizar. M'n vorig kat... was echt een hel bij haar. Ze moest haar verdoven. Nu zijn we dan uit noodzaak 2 keer bij andere DA geweest en daarbij was m'n vorige poes echt onderdanig. Nu zijn deze twee weer "vurig".
Ik ben nu 17 jaar bij deze DA. Op zich ben ik wel tevreden omdat ze nooit op geeft. Ze heeft m'n vorig poes 3 keer door een levercrisis geholpen, terwijl ze het ergste dacht. Op zich een vriendelijke dame, heeft zelf 5 raskatten rondlopen die super vriendelijk zijn.
Zomaar op een ander gaan... Ik zou het raar vinden... maar als het de katten minder stress zou opleveren,... Ik snap het niet goed. Zijn andere katten dan zo "tam" ?