Speelgoed met een uitdaging

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Spookysil
Poema
Poema
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 sep 2010 02:17
Locatie: Genemuiden

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Spookysil »

Ik heb net een berg speelgoed voor hem gekocht, maar ik zie overal hier dragonfly groot succes, ik heb wel de catdanser in huis, is het de 'moeite' waard om een dragonfly erbij te halen?
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Adriana »

de cat dancer is hier erg favo en het voordeel van de catdancer vind ik is dat hij veel goedkoper is en veel minder kwetsbaar.
bovendien spelen ze er hier in hun uppie mee, bij de dragonfly moet je zelf de libelle rond laten vliegen.
en hij is eigenlijk in Nederland niet te koop, er staat ergens (zoekfunctie) een link naar een Belg, die ze heeft geimporteerd. en als je vriendjes in Amerika hebt, dan zou je kunnen laten opsturen.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
helskinky
Poema
Poema
Berichten: 209
Lid geworden op: 09 apr 2010 22:36

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door helskinky »

Ik ga voor Mio DIT! fabriceren.
Ik heb al allerlei bakjes,balletjes , doosjes en rolletjes en ga het weekend daar eens mee aan de slag.
Lijkt me leuk, nou Mio nog :edance: . Ik begin met de kartonnen versie, en is het een topper dan gaan we voor de houten versie
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Adriana »

wat een vondst en wat een leuke site.
er staat heel erg veel voorbeelden van zelfmaak speeltjes en spelletjes en je kunt giga inspiratie opdoen om zelf aan de slag te gaan..
en alles van afvalmateriaal en dus grotendeels zeer gratissss
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Lovecat »

Ik heb nu dus de originele bal (die steeds bleef steken) van de catit rail vervangen voor een kleinere, lichtere (!) bal. De rail is nu een dikke hit, zelfs Dexter speelt ermee :shock:

De bal gaat nu ranzendsnel en is een grotere uitdaging voor ze dan de originele bal.
Thanks Adriana voor de tip ;-)

Omdat dit blijkbaar een vaker voorkomend probleem is; de oplossing is simpel en goedkoop (75 ct.)! :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door MarjanR »

Nah, wat een simpele oplossing. Wat goed!!!

Sara speelt ook met de catdancer zoals Maks dat doet.
Ik moet daar altijd zo om lachen :lol:
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door Adriana »

hier eindelijk een beetje rust.
bengels al vroeg tuigen omgedaan voor de autorit straks en dat viel x 2 niet in goede aarde. wild en ze proberen nu ook elkaars tuig uit te doen, brothers in crime..
ooit bij Zpls een bal met touwtje en muis eraan gekocht. daar zit batterij in en die rolt door heel je kamer, onvoorspelbaar welke kant op en ze zijn er alle twee heel erg van onder de indruk en begrijpen het niet. vallen m niet aan maar volgen hem bijna ademloos.
soort valeriaan, maar dan anders en werkt als afleiding voor dit soort problemen prima want ze zijn er helemaal op gefixeerd..
turbinio heet ie:
http://www.zooplus.nl/-zap61366/shop/ka ... kspeelgoed
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
L-iek
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jan 2011 22:25
Locatie: Rotterdam

Re: Speelgoed met een uitdaging

Bericht door L-iek »

Zelf heb ik de undercover mouse besteld, misschien ook leuk? Bij ons een grote hit! Kan ook eindelijk rustig een bak koffie drinken :) Hij maakt wel wat herrie, maar als je ze bezig ziet is dat snel vergeten!
Plaats reactie