Zorgen om kat van m'n broer

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
zeef
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2010 21:33

Re: Zorgen om kat van m'n broer

Bericht door zeef »

net het hele topic gelezen

wat fijn dat het beter gaat met Sonic! echt super dat je dat wilt doen!
en ik hoop dat er voor je broer ook betere tijden gaat komen
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Zorgen om kat van m'n broer

Bericht door Kattenbella »

Ook alles gelezen. Super dat je dit doet en dat je broer het toelaat.
Voor Sonic ben het blij dat het zo toch goed gaat. Voor jou en je broer, jammer dat het met hem minder gaat.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Evaa1985
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 apr 2010 18:03
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Zorgen om kat van m'n broer

Bericht door Evaa1985 »

Hier hou ik van! Geweldig!
Wel vervelend dat het met je broer minder gaat. Succes. Ik werk met deze doelgroep en dat vind ik af en toe al frustrerend, laat staan wanneer het je eigen broer is. Petje af voor de manier waarop jij ermee om bent gegaan!
Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig.
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: Zorgen om kat van m'n broer

Bericht door Tember »

Inmiddels weer een flinke tijd verder. Vond m'n oude topic en deze update is zeker de moeite waard: M'n broer is gestopt met blowen (al best een tijd inmiddels). Hij krijgt hulp van buitenaf, een ADHD coach en hij krijgt ook hulp om z'n financiën op orde te houden. Met Sonic gaat het goed. Het blijft een schuchter katje, maar hij krijgt wel z'n porties liefde, eten en medische kosten vergoed ik nog altijd. Maar al met al, ik ben ontzettend trots op m'n broer!
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6862
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Zorgen om kat van m'n broer

Bericht door Dinky »

Heb niet het hele topic gelezen (zit op nogal trage computer op dit moment) maar wat super dat het je broer is gelukt om te stoppen met blowen en hij hulp accepteert om hem te helpen bij het financiële gebeuren + ADHD coach :) Klinkt als een goede instelling en daar mag je zeker wel trots op zijn ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Zorgen om kat van m'n broer

Bericht door eveline1982 »

Jeetje wat een verhaal! Super dat je je zo hebt ingezet voor je broer en zijn kat, en dat overduidelijk nog steeds doet. Beide mogen in hun handjes/pootjes knijpen met zo een lieve zus/pleegmoeder! Fijn dat je broer is gestopt met blowen en nu hulp heeft. Zal het tenzijnertijd vast helemaal goedkomen :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Plaats reactie