Sorry ik heb deze gemist.argearge1 schreef: 05 nov 2022 14:17 Toch even iets wat me zorgen baart, ik heb nog even alle reacties nagelezen. Kan Flip crashen van triaditis??
Maar het antwoord is helaas ja.
Sorry ik heb deze gemist.argearge1 schreef: 05 nov 2022 14:17 Toch even iets wat me zorgen baart, ik heb nog even alle reacties nagelezen. Kan Flip crashen van triaditis??
Alvleesklierontsteking en triaditis zijn ernstige aandoeningen. De alvleesklier en lever vervullen vitale functies in het lichaam. Wanneer deze organen ontstoken zijn functioneren ze minder goed en kunnen er allerlei problemen ontstaan zoals: verstoring van het bloedsuikergehalte, verhoogde galproductie, verstopte galwegen etc. Daarnaast kan een alvleesklieronsteking ook leiden tot sepsis (bloedvergiftiging) of diabetes. Pancreatitis of Triaditis is een potentieel levensbedreigende aandoening en vergt ook een directe behandeling.
Door verkeerde voeding te eten (te veel vet en koolhydraten) is het wel logisch dat hij telkens als hij opnieuw eet een terugval of een verslechtering krijgt!argearge1 schreef: 06 nov 2022 09:47 Ik weet het niet, wat had ze dan meer moeten doen ? Misschien te lang gewacht ok, maar zolang hij eet en drinkt.
Ja, al eet hij rattegifargearge1 schreef: 06 nov 2022 11:20 Maar er wordt toch gezegd dat het belangrijkste is DAT hij eet? Mijn DA van de 2nd opinion zei woensdag nog, al eet hij een frikandel speciaal...
Dat is wat ik bedoelRik schreef: 06 nov 2022 12:48
Ja, al eet hij rattegif![]()
Dat is natuurlijk niet zomaar waar dus.
Het is natuurlijk niet zo dat hij onbeperkt slecht voer kan blijven eten en hij kan er dus wel zieker van worden. Het is de kunst om hem dan met een klein beetje slecht eten net uit de dip te krijgen dat hij daarna weer het goede eten wil eten.