@ Dian
dank je wel

ja ga proberen wat bij te komen, ben tot donderdagnacht vrij ben inderdaad helemaal kapot...en hou haar natuurlijk goed in de gaten....hoe gaat het met Lizzy? En jou?
@ Rik ja die smileys hihi had ik ook gedaan zodat iedereen gelijk kon zien dat het weer beter gaat

En gek he die constipatie...dinsdag was alles nog ok kwa ontlasting en woensdag, donderdag, vrijdag steeds een klein droog stukje maar dan verwacht je niet zo'n grote verstopping. Dat vreemd uitziende "pakket" was wrs een opeenhoping van haren (had wel een beetje uit elkaar kunnen pluizen en zag wel wat haar maar ging moeilijk dus kon niet zien of alles haar was) en daarna nog 2 enorme gewone "drollen" dus denk dat dat de misselijkheid heeft veroorzaakt....
Eerst geprobeerd het uit te spugen (normaal met haarbal spugen spuugt ze ook eerst gal met eten erdoor en dan de volgende keer spugen komt de haarbal mee) en toen is het aan de andere kant eruit gekomen. Klinkt een beetje vies maar weet dat de ontlasting later is gekomen doordat het nog warm was. Bizar, heeft ze nog nooit eerder gedaan.
Waarschijnlijk is dit ook de reden dat ze 2 weken geleden misselijk was en toen naar de da geweest ben.....geen gewone verstopping maar een vastzittende haarbal....en dan kun je wel iets tegen de misselijkheid geven maar dat is alleen uitstel.
Jammer genoeg lust ze geen maltpasta meer....en van de lactulose had ik het idee dat ze misselijk werd...maar ga dan toch maar om de dag een beetje lactulose geven, wil niet dat ze nog een keer zo beroerd wordt....
@ Ilone
Ja dat met die druppeltjes overal komt inderdaad omdat dat langs de verstopping wordt geperst....daarom had ze hed ook niet op de bak gedaan.....arme Snoet
Heeft Speedy ook nierfalen?
@ Kansarmedieren
Ik hou haar goed in de gaten...haar waardes waren 2 weken geleden juist prachtig gedaald....wanneer ze misselijk wordt en blijft en ook geen levenslust meer heeft is het een ander verhaal natuurlijk. Maar ze is nog actief en knort en zit op schoot en snuffelt de hele tuin door...is net nog buiten geweest en heeft ook weer gegeten
@ Samantha
Wat een leuke foto"s !!!! Die laatste is zo grappig ook

Geniet maar lekker van je vakantie, even lekker bijtanken....
En hoop dat Misty wat meer gaat eten...maar misschien doet ze dat stiekum ook wel

Eet ze ook natvoer?
1-9-97-14-7-15 r.i.p mijn lieve pluizebolletje, mijn woezeltje, mijn allerliefste Snoetje
1-9-05-17-3-17 r.i.p mijn liefste vrolijke Mila, mijn booboo