@ Rik
In januari ureum 48 en krea 500 (ongeveer), na 3 dagen infuus ureum 22 en krea 198 (ongeveer) en 3 weken daarna nog een keer controle: ureum 24.1 en krea 242 en nu ureum 18.8 en krea 195.
De voorspelling was dat het allemaal langzaam weer zou stijgen dus had me al op het ergste voorbereid.
Zeker omdat de beginwaardes zo hoog waren. Nou ben er echt blij mee, ik weet dat het geen garantie is maar ben toch blij

Alleen krijg ik er geen haarbalpasta in...wacht nog even tot morgen.
Bowy krijgt ook niets voor de ontlasting op dit moment he...en ondanks dat het droog en hard is, heeft ze er geen last van toch? Ik durf geen lactulose meer te geven, de da zei ook dat ze daar misselijk van kon worden (staat ook op de bijsluiter).
Maar hoe krijg ik die haarbal er dan uit....als er nog meer zit want dat weet ik niet natuurlijk...
@ Snorrebaard
Dank je wel, ik probeer alles...heb nu valeriaandruppels gehaald om te kijken of ze daar rustig van wordt. Borstelen doe ik altijd en het is weer de tijd ook inderdaad
@ Dian
Leuk dat je gaat trouwen!!!!
Maar wat naar van Lizzy's pootje, klinkt als iets neurologisch? Maar als het de vorige keer vanzelf over is gegaan misschien toch niet...Snoet heeft ook wel eens een tijdje met haar pootje omhoog gezeten en toen had ze een spiertje gekneusd. Met lopen zag ik het niet eens zo.
Misschien even telefonisch overleg met de da?
Snoet is ook erg dutterig de laatste tijd, slaapt niet per se maar kijkt loom voor zich uit. Maar dat deed ze wrs. voorheen ook al, alleen lette ik toen nog niet zo op haar

Konden ze maar praten he

Voor wat betreft meldingen...ik heb alleen melding bij pb, maar check altijd elke dag even want het werkt niet altijd..
1-9-97-14-7-15 r.i.p mijn lieve pluizebolletje, mijn woezeltje, mijn allerliefste Snoetje
1-9-05-17-3-17 r.i.p mijn liefste vrolijke Mila, mijn booboo