De problemen met het kitten
-
- Tijger
Re: De problemen met het kitten
Spannend weer he !
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
Bij twijfel is dat denk ik inderdaad de juiste keuze
Blijf dit topic elke keer weer met spanning volgen en moet zeggen dat de berichten van de laatste tijd mij positief stemmen (met uitzondering van de berichten over je eigen gezondheid, hoop dat dat ook met stapjes weer de goede kant op gaat
).
Hoop zo dat Eos deze lijn vast blijft houden!

Hoop zo dat Eos deze lijn vast blijft houden!
-
- Tijger
Ik zelf? ik vind eten niet leuk dus doe dat ook erg weinig. Ben ook al 4 kg. kwijt in 3 dagen. nou ben ik toch te zwaar en dat kan ik wel missen, maar is geen gezonde manier. overgeven doe ik niet meer. maar lekker voel ik me ook niet.
Qua Eos? nee wilde die gok echt niet wagen. Ze kan al een reactie krijgen nu de andere wel geent zijn. Maar als de andere goed lbijven gaan verhuist er zondag al 1.
Qua Eos? nee wilde die gok echt niet wagen. Ze kan al een reactie krijgen nu de andere wel geent zijn. Maar als de andere goed lbijven gaan verhuist er zondag al 1.
-
- Tijger
Even een updateje. Aangezien het tot op heden nog steeds goed gaat en het snuifje niet verergert is, word ze vandaag dan toch echt geent. Spannend 

Goed nieuws
Succes Eos!

Succes Eos!
Zeker goed nieuws
Hoe is het gegaan?

Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
-
- Tijger
Enting goed gegaan. Nu afwachten of ze een reactie krijgt. Ze is geent met dood vaccin.
- Chiquita98
- Tijger
Gaat vast goed! Wat een bijzonder meisje heb je. Was er nu een kitten naar nieuwe baasjes gegaan?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Tijger
Er zijn er zondag 2 vertrokken naar hun nieuwe baasjes. Heb dus alleen Eos nog en Nemesis die ik zelf houd.
Zal ik jullie wat vertellen? heb het even geheim gehouden
Maar morgen komen er mensen kijken naar Eos. Even kijken en kennis maken en even zien of ze wel weten wat ze misschien in huis halen bij eventuele problemen en zo. Ze zit tenslotte aan speciaal zacht voer. En wie weet verhuist ze dan naar die mensen.
Nog een geheimpje verklappen.
Maar wij zijn langzaam aan haar brokjes (speciale) aan het mengen met eigen brokjes. Dat gaat goed ze snoepte stiekem al eens een brokje mee.
Ze krijgt nog wel 2 keer per dag dat homeopatische middel. Wie weet bouw ik dat nog af naar 1 keer.
Zal ik jullie wat vertellen? heb het even geheim gehouden

Maar morgen komen er mensen kijken naar Eos. Even kijken en kennis maken en even zien of ze wel weten wat ze misschien in huis halen bij eventuele problemen en zo. Ze zit tenslotte aan speciaal zacht voer. En wie weet verhuist ze dan naar die mensen.
Nog een geheimpje verklappen.
Maar wij zijn langzaam aan haar brokjes (speciale) aan het mengen met eigen brokjes. Dat gaat goed ze snoepte stiekem al eens een brokje mee.
Ze krijgt nog wel 2 keer per dag dat homeopatische middel. Wie weet bouw ik dat nog af naar 1 keer.
Hihi wat een goede berichten uit huize brittenbolletje (eindelijk!)
Het is je gegund
Het is je gegund

- Chiquita98
- Tijger
Echt? Wat goed zeg. Kan je nu wel afscheid nemen van je zorgenmeisje?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Tijger
Dat is een goeie vraag of ik afscheid kan nemen. Ze vertrekt (gelukkig) ook nog niet nu 

waauw. wat onwijs goed en wat onwijs spannend. ben echt onder de indruk van hoe je dit allemaal hebt gedaan, en hoe hard je voor haar gevochten hebt.
Bas, Dakhaas en Oscar | Joost* | & de cavia's, het konijn en het hondenbeest