moet Bono nu ook speciaal voer? Mijn moeders hond had blaasgruis, en die moest zijn hele leven lang speciale brokken. Hij mocht ook absoluut niks anders. Zoals kluifjes en dergelijke.
Bono zal er nu wel snel weer bovenop zijn

En ik ben ook blij dat jullie dat gedaan hebben hoor!!! En ik ben ook blij dat het met Bono weer een stuk beter gaat!! Geef 'm maar een dikke knuffel van mearco_sabrina schreef:Vandaag hebben we Bono opgehaald en het gaat nu weer goed met hem.
Wij hebben medicijnen gekregen voor de pijn en de plasdrang.
We moeten de rest van zijn leven opletten, om te voorkomen dat hij weer verstopt raakt.
Even over het feit dat we hier onze vraag neerzetten in plaats van direct naar de DA te gaan is omdat wij de DA gebeld hadden en die zei dat het stress kon zijn van de verhuizing en later was het excuus van de DA dat het kwam dat we de kat in het pensionl gedaan hadden, zodat wij een week op vakantie konden.
Wij wisten niet meer wat te doen en daarom stelden wij de vraag hier via dit forum.
Omdat wij verwachten dat jullie ons kunnen advieseren over dit probleem.
Wij zijn zeer dankbaar voor alle reacties over hoe wij moetsten handelen.
Hadden wij jullie raad niet opgevolgd of wij hadden geen Post gedaan op dit forum, dan was het waarschijnlijk niet goed gelopen met Bono.