Ja dat waren ook mijn gedachten
Maar helaas is de situatie veranderd want Olly heeft eergisteren zijn brokjes geweigerd en het viel mij de laatste tijd ook al op dat hij niet al zijn natvoer opat terwijl hij daar in het begin als een wolf op aanviel
Dat hij zijn brokjes weigerde was de 2ex in deze week
En dat heeft hij niet eerder gedaan, behalve in het begin toen hij hier net woonde toen hij vol van de haarballen zat
Ik had gelukkig nog wat sensitief natvoer in huis, waar Hobbel niet tegen kan en dat heb ik hem voorgeschoteld en daar stort hij zich wederom op als een wolf
Woensdagavond gelijk sensitief brokjes besteld bij bitiba en dat is gistermiddag aangekomen en hij eet het hele bakje steeds leeg
Ik heb nog gedacht om eerst te mengen maar daar vist hij dan toch de nieuwe brokjes uit
Vezels blijf ik ook zeker geven, dan hoef ik hem ook geen haarbalpasta meer te geven want ik weet niet of deze "sensitief " is
Alleen is het niet leuk dat hij nu in het toilet moet eten omdat alle ruimtes bezet zijn
Ik vraag me af hoelang Olly dat gaat volhouden

Hij mag er pas uit als Louie en Polleke klaar zijn met hun eten want het toilet komt rechtstreeks uit op de gang waar zij zitten
Ik zit me net te bedenken dat ik hem er wel eerder uit kan laten
Kleine kans dat hij zich vervolgens aan hun eten vergrijpt nu hij het al 2x heeft geweigerd
Voorlopig heeft Olly even huisarrest zodat ik kan zien of hij diarree krijgt
Wat een gedoe telkens

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes