Ik vind dat je al goed constructief mee denkt hoor, ik denk dat iedereen hier zijn steentje bij draagt en soms komen mensen hier alleen voor vragen en ook dat is ok.
Fijn dat je even hebt kunnen ontspannen, en ook dat Bellow toch zijn M&B opgegeten heeft.
Ik kan intens genieten van de katten, ook als ze fratsen uithalen of als Indy weer eens vind dat Luna of Lizzy haar moet wassen.
De interactie vind ik ook interessant, Indy is echt gek op Luna dat is echt haar vriendin, af en toe is het net een stalker

Nee mijn dierenarts moet eerst kijken want ze konden niet in zijn bekje kijken.
Timmy heeft de neiging om tegen je op te klimmen ipv achteruit te lopen, en daar konden ze niet mee omgaan.
Mijn dierenarts kan dat gelukkig wel, maar Edwin zegt dat hij iets zag aan een kies, maar ik weet het niet zo goed want als je aan zijn kaak komt dan gaat hij trillen met zijn bek.
En ik zie wel dat zijn tandvlees rood is maar of dat de reden is?
Hij stinkt niet uit zijn bek en dat was bij Indy wel zo, maar ja misschien is dit weer wat anders.
Want bij Indy ging het ineens heel snel mis in haar bekje en met dat gebit, ze was nog niet zo lang geleden nog helemaal na gekeken.
Ik geef alleen onsior indien nodig en vandaag ging het weer goed, het is erg wisselend.