Dankjewel Anne! Gekgenoeg is vandaag de sfeer toch heel licht hier in huis. Kan me niet voorstellen dat Feliz ook door iets ernstigs getroffen zou zijn dus vertroetel haar gewoon lekker. En Allez blijft zo heerlijk goed eten!
Morgen wordt wel spannend, bedacht me vanmorgen dat in lijn met hoe t de afgelopen tijd gaat (paar dagen goed eten gevolgd door steeds weer mindere -paniek-dagen) morgen dus weer n slechte dag zou moeten gaan worden.
Wat onhandig dan vandaag met de Metacam te stoppen. Én hebben we vandaag ook nog eens de viltplukken uit haar flanken geschoren..
Als het morgen weer niet goed gaat, wát is dan de oorzaak..? Echt onhandig, zo alles tegelijk.
Maar zoals het vandaag is en hoe ze nu heerlijk in katzwijm opgerold op mn schoot ligt, kan ik me nog helemaal niet vóorstellen dat het morgen weer drama en paniek is...
Het wordt echt spannend, ook met de tongcontrole maandag.. Zal nu toch snel weten of het wel goed kan komen of chronisch blijkt of dat er tóch eindelijk licht aan de horizon komt...