Qua gedrag, hij doet wel wat anders dus er scheelt iets, maar op dit moment heb ik nog niet de indruk dat het niet doenbaar is voor hem. Ik vertrouw dus nog maar even op mijn eigen instinct, hopelijk niet ten koste van Wally.
Over het plassen, hij drinkt niet meer als vorige week. Hij mag iedere avond de tuin in, maar moet rond een uur of 22 mee naar binnen met gemauw aan de deur tot gevolg. Het kan met de nieren te maken hebben of protest, of een combinatie van de twee.
En de stukjes vis geef ik hem inderdaad. Als dit inderdaad zijn laatste dagen/weken/maanden zijn, mag hij ook af en toe verwend worden (met mate, ik wil niet de oorzaak zijn dat het heel snel gaat).
En je hebt gelijk qua bloedonderzoek. Ik zou graag wat zekerheid hebben dat zijn toestand niet heel erg achteruit aan het gaan is, maar waarschijnlijk kan ik dat uit zijn gedrag / eten ook wel afleiden.. Ik sprak de DA daar straks kort toen ik eten ging halen, en die zag het duidelijk niet zitten zonder roesje. Met gaat het sowieso niet gebeuren, dus daar moeten we nog maar even goed over denken.
Bedankt weer voor de tips. We zijn nu al bijna 2 weken na het 'verdict', dus die tijd hebben we toch al maar mooi gehad, voornamelijk door jullie tips. Wally zou jullie een kopje geven, moest hij het beseffen