Van de week laten we Champ in slapen
- Chiquita98
- Tijger
Re: Van de week laten we Champ in slapen
Ik lees net de titel en schrik me lam. Gatverdarrie zit gewoon te janken hier. Wat vind ik dit erg voor jou en mooie Champ. Ik genoot nog zo van dat filmpje bij je thuis waarin Champ zo heerlijk zat te rennen.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Gadverdamme. Ik word hier echt naar van als ik de titel lees. Arme jij en arme kleine stoere Champ. Maar nog niet opgeven! Hij heet niet voor niks Champ he, hij heeft allang bewezen een vechter te zijn en het is pas over als het over is. En dat is het nog niet! Hier duimen mensenhanden en kattenpootjes voor jouw rode mannetje...
Ik zal heel hard duimen voor jullie. Sterkte met wachten.
Oeps, dubbel geplaatst.
Laatst gewijzigd door Catfish op 28 okt 2013 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Lebber van hond Marra
Brittenbolletje schreef:Ik weet het niet, het vocht was nog niet echt gelig en stroperig zeg maar, en er zat iets roods bij. maar misschien is dat van de naald die natuurlijk wel de buik in gaat.
Mijn ervaring is duidelijk gelig en écht draadtrekkend vocht. Overduidelijk dus.
Dus ik hoop, ik hoop............
Heel veel sterkte en ik denk aan jullie...
Groetjes van Stella
Lebber van hond Marra
Lebber van hond Marra
-
- Tijger
Dit was een lange nacht, heb niet geslapen. Champ heeft als vanouds bovenop mij geslapen.
Ik kan het me goed voorstellen. Niet slapen bedoel ik. De onzekerheid zal ook zwaar zijn. Tussen hoop en afscheid nemen in.. Wel fijn dat hij bij je heeft gelegen. Al hoe dubbel en verdrietig, toch van elkaars aanwezigheid genieten.
*knuffel voor jullie*
*knuffel voor jullie*
schrik me kapot. paar dagen niet op het forum en dan dit nieuws. mijn duimen draaien volop en wta er ook uit komt, jij kunt trots zijn op wat je voor hem hebt gedaan. ik hoop dta het kereltje nog lang bij je mag zijn.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
- mittenslief
- Tijger
lees net dat het niet stroperig is....dus metacam dr uit.....tolfedine erin(in overleg met je da natuurlijk)...van metacam worden ze ook heel naar hoor, zeker op een lege maag geeft het klachten als braken en diarree...neem aan dat je zo direct bij je DA zit....bij FIP is het echt stroperig..ik heb toen het verschil gezien bij Simba met FIP en Buck met vocht van tumor.....duim duim duim...heeft ie nog koorts?
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
-
- Tijger
Koorts weet ik niet, niet gemeten als ik heel eerlijk ben. Nee het is niet stroperig en vind het nog redelijk helder eigenlijk. Hij eet wel, maar alleen natvoer. Brokjes hoeft hij niet.
Maar heb net een verhaal gehoord van een brits korthaar. had de zelfde klachten ook vocht in de buik en werd ook fip gezegt. 2 weken later werd hij nog zieker en helaas alles te laat, maar door sectie is gebleken dat hij levershunt had. Dus hoop, ja een klein beetje.
Ja de metacam was ik niet happy mee, maar sommige dierenartsen werken niet met tolfedine helaas en hebben het ook niet in huis.
Maar heb net een verhaal gehoord van een brits korthaar. had de zelfde klachten ook vocht in de buik en werd ook fip gezegt. 2 weken later werd hij nog zieker en helaas alles te laat, maar door sectie is gebleken dat hij levershunt had. Dus hoop, ja een klein beetje.
Ja de metacam was ik niet happy mee, maar sommige dierenartsen werken niet met tolfedine helaas en hebben het ook niet in huis.
Hier gaat weer een kaarsje aan voor Champ
Sterkte vandaag!

Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
-
- Tijger
Helaas, wel koorts. 39,8.
ondanks dat eet hij nat voer 

- Chiquita98
- Tijger
Koorts kan van alles betekenen. Vasthouden aan de strohalmpjes. Fijn dat hij wel natvoer eet. Hij is nog zo jong. Ik hoop echt dat het iets is wat nog behandelbaar is.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Tijger
Ik ook, ik houd veel van hem. hij is erg sterk vind ik. net weer bakje voer leeg gegeten.
Hij eet nog, dat is een goed teken. Hou je hier aan vast 

Groetjes, Paula