Wisselende blaasgruis?

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
margali
Poema
Poema
Berichten: 286
Lid geworden op: 27 feb 2007 19:45

Re: Wisselende blaasgruis?

Bericht door margali »

Klasse! dat is een grote opluchting. En hopelijk werkt de RC Urinary beter om haar stabieler te houden ... elke kat reageert weer anders op een dieetvoer, en soms is het best even zoeken. Succes en knuffel voor Nitzy!
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Wisselende blaasgruis?

Bericht door Ms Maaike »

Wat superfijn dat alle waardes goed zijn! :) Ik hoop ook dat ze stabiel blijft. Veel plezier met het poezenkind. :)
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
klarissa158
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2013 23:43

Re: Wisselende blaasgruis?

Bericht door klarissa158 »

Ik heb misschien een rare vraag, maar welke urinary heb je nu??

Ik lees je verhaal te laat, maar wij hebben nl het zelfde gehad.....we zijn zelf zover gegaan dat we over zijn gegaan tot een penisamputatie. Maar toen dat ook geen effect had ben ik naar Utrecht geweest.

Mijn katje had last van oxalaatstenen en zijn niertjes werkten nog maar voor 50%. Door zijn leeftijd durfden ze hem ook niet meer te opereren en gaven ze mij het advies om hem inderdaad ook aan rc urinary te zetten, met de melding erbij dat hij het niet meer jaren zou volhouden. dit is 5 jaar geleden.

Helaas heb ik hem vorige week ivm een tumor aan zijn bekje moeten laten inslapen, maar ik heb nog 3 zakken van rc staan (moest ze per 4 zakken bestellen bij de da)

Ik heb er nix meer aan.....dus als we dezelfde.hebben mag je ze (als je dat wilt wel overnemen)

Groetjes
klarissa
Plaats reactie