Asielkater 2 jaar; wel erg rustig?

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Juffie27
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 sep 2012 13:39

Re: Asielkater 2 jaar; wel erg rustig?

Bericht door Juffie27 »

Ze heet Cleo en komt inderdaad uit het asiel (alleen dus een ander). Het is een scheet van een beest, die graag wekkertje speelt in het weekend (onder het mom van doordeweeks ga je er ook om 6 uur uit, dus ik zal je dan in het weekend ook even wakker maken haha).

Ik heb inmiddels een mailtje gehad van het asiel waarin staat dat ze het te druk hadden om de mail te beantwoorden. Vind ik onzin, want de andere keren kreeg ik binnen een dag een reactie en ze gaf ook aan toen ik belde, dat ik ook kon mailen, want dat lazen ze ook veel... Maar goed, ik heb het kunnen uiten en ze hadden dit keer het fatsoen om in ieder geval te reageren...

Binnenkort wordt Cleo geholpen en mijn dierenarts heeft aangeboden om haar (samen) even helemaal "door te lopen" (check-up) helemaal gratis (!), zodat ik gerust kan zijn dat alles in orde is (waar we natuurlijk vanuit gaan). Daarna kan ze dan gelijk blijven voor de operatie. Ik ben echt superblij met die dierenarts en vind het erg prettig dat je ze altijd kan bellen of mailen voor advies.

Cleo heeft trouwens al een aantal keer in de kooi van mijn konijn gezeten, zelfs op de poepbak! ;-)
Mijn konijn krijgt vanzelf genoeg van haar en "jaagt" haar dan de kooi uit. Erg leuk om te zien hoe ze met elkaar omgaan, natuurlijk blijf ik het wel goed in de gaten houden.
Nogmaals bedankt voor alle adviezen, tips etc.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6842
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Asielkater 2 jaar; wel erg rustig?

Bericht door Dinky »

Fijn dat je haar samen met de DA even door kan lopen :)
En zoals je zegt: konijn en poes wel in de gaten houden.

Ben ook wel nieuwsgierig naar een foto van Cleo ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie