Ras of HTK-kitten

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Ras of HTK-kitten

Bericht door Adriana »

oeps, daar heb ik over heen gelezen en dan is het inderdaad raadzaam om er eentje bij te zetten en gaat je verhaal over later nog proberen helemaal op.
later, als alles goed gaat, wordt niks meer, dus dan blijft Teuntje voor altijd heel allenig..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Peet
Panter
Panter
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 okt 2010 09:43

Re: Ras of HTK-kitten

Bericht door Peet »

Waarschijnlijk was Teun al langer alleen, dat hij niet goed heeft geleerd om met soortgenootjes om te gaan?
Ik schrijf het zó vaak. Wij wilden ook eerst één kat.... Na lezen hier toch tot de conclusie gekomen dat twee duizenden malen leuker is, en dat is nog zacht uitgedrukt.
Als ik zie hoe ze elkaar vermaken is dat gewoon veel leuker. Natuurlijk trekken ze ook naar ons toe hoor, maar ze communiceren met elkaar op zijn kat's, en dat kan ik nóóit vervangen.
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Ras of HTK-kitten

Bericht door Catfish »

Mooi gezegd Peet! Ben het helemaal met jou en de anderen eens, twee is écht leuk(er).
Nog mijn complimenten dat je Teun uit het asiel hebt gehaald, super!
Maar het is inderdaad of nu een kat erbij of de kans is heel groot dat dat nooit meer gaat lukken. Je gunt Teun zo veel......
Als je een eventuele tweede ook uit het asiel haalt heb je een proefperiode (bij goede asielen dan).
Sterkte met je beslissing!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Plaats reactie