inderdaad Jennli, konden ze maar praten
Als het zo doorgaat zoals vandaag zit ik morgen bij de dierenarts voor overleg. Want zo k an het niet langer
Casper heeft heel slecht gegeten vandaag, ondanks het tabletje.
Pas in de namiddag kreeg ze honger ( nadat ze vanochtend een beetje had gegeten)
, was duidelijk en alert aanwezig. Als ze honger heeft komt ze naar me toe en gaat miauwen en is erg enthousiast.
Ze heeft goed gegeten, uit voorzorg heb ik haar eerder bij haar bakje weggehaald, bang voor overgeven e.d.
De aanbevolen daghoeveelheid heeft ze niet gehaald, ze valt nu ook af
Ze heeft net weer een tabletje gehad en morgenochtend krijgt ze er ook 1
Mijn vriendin vond haar er vanmiddag ziekelijk uit zien. Haar vacht staat overeind en ze zit zo ingedoken. Ze is natuurlijk ook een oud dametje al, maar toch.
Ik maak me erg veel zorgen, word er gek van ondertussen.
Bedankt Jojo voor het meedenken, Casper en ik zijn je daar erg dankbaar voor
Nel ik heb met een assistente gesproken, een andere dan gister. Zij vond het inderdaad ook vreemd en hoopt dat de primperid helpt om Casper hier overheen te krijgen.
Ik vermoed zelf dat het aan de whiskas ligt..
Ben geneigd haar over te zetten op de hypoallergeen maar ik wil dat liever op advies van de da doen
Wat zo gek is, vanochtend toen ze haar whiskas niet wilde, zat ze wel op bella'seten te loeren en ze liep er op af toen bella klaar was met eten.
Het lijkt wel alsof Casper het zelf aan geeft, vrouwtje ik wil ander eten

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes