He Roland, fijn dat hij weer eet Sommige kindderen zijn ook zo, dan inderdaad gewoon hun ritme aanhouden en niet teveel veranderen.
Het is dus gelukt zonder de medicijnen als ik het goed begrijp.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Ja, die Dexamethason ligt nog steeds in de koelkast Als het even kan doe ik het liever zonder medicijnen, maar als ik het achter de hand heb als reddingsboei, dan voel ik me ook wat geruster. Gelukkig niet nodig gehad
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
hallo
ik heb een kitten van 7 weken we proberen haar aan het vaste voer te krijgen zelf eten doet ze niet we stoppen het in haar bekje brokjes met warm water
niks lukt alleen fijn maken en met kitten melk uit de fles we proberen dit nu al 2 weken elke dag ze is nu 500 gr volgens de dieren arts iets te ligt maar haar moeder was heel mager denk ook niet dat ze erg groot word maar heeft iemand nog een tip om uit te proberen
alvast bedankt
jolanda
Gebruik je harde brokjes? Het is handiger om natvoer te gebruiken met eventueel wat melk. Dat is zachter en ruikt ook sterker.
Ik zou het ook niet teveel opdringen, maar het wel aan blijven bieden.
Is ze bij haar moeder weg of is er iets met de moederpoes gebeurd? Ze is nog vrij jong, maar aan spenen is ze wel toe.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
hoi als het niet lukt krijgt ze een flesje pap en we bieden beide aan we blijven het ook proberen maar spuugt het gewoon weer uit
deze kitten komt uit spanje en hebben we gevonden ze was ongeveer 10 dagen oud
verder is ze wel gezond speelt veel slaapt goed gaat op de bak
dus dat zit wel goed maar we blijven het proberen
bedankt
Je kan een paar dingen proberen, een goed merk blikjes voer
een beetje rauwe rundergehakt in het bekje stoppen...
en kleine baby brokjes neer zetten en altijd vers water.
bij een katzel die vrijwel geen 'eetreflex' heeft wil het nog wel eens helpen om een paar lekkere knabbels neer te leggen, 15 cm uit elkaar naar waar het voer ligt en vlak voor het voer ook nog een knabbel/deel van een snoepje.
hij begint dan opgetogen met iets lekkers en ruikt nog iets lekkers en hup hup knabbel knabbel en nog iets lekkers en ruikt dan ook zijn voer maar is heel erg bezig met lekker knabbelen..
en t zou zo maar kunnen dat ie dan ook gewoon door gaat met eten..
wij hebben in Enzo een voedselweigeraar en er hoeft maar iets te gebeuren, geluid, beweging oid en hij stopt met eten.
eerst had ik 5 knabbels nodig (van die grote platte harde tandenborstelbrokjes van Whiskas), nu kan het al met 3 stuks.
en hij krijgt er ook wel eens eentje gewoon voor de lol met giga knuffel!
Ik heb dit topic gesplitst en het stuk over Indy en de chronische pancreatitis verplaatst naar een al bestaand topic "Chronische Pancreatitis". Ik zal daar verdere updates mbt Indy plaatsen, zodat alle info bij elkaar blijft.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."